مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش بارز شهید آیت‌الله بهشتی در تدوین قانون اساسی که برپایه آموزه‌های اسلام و اصول انقلاب است، گفت: شهید بهشتی در آن دوران که تمام جریانات و گروهک‌ها حضور داشتند؛ با جهاد تبیین جریان انقلاب را در رگ و خون مردم ایران تزریق می‌کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 28 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین «یوسف احمدی» روز سه شنبه در مراسم سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و همچنین هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا (۶ تا ۱۲ تیر) سالروز اصابت موشکی آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران که در مسجد غدیر شهر کرمانشاه برگزار شد؛ به ویژگی‌ها و شخصیت بارز شهید بهشتی مانند رعایت دقیق مقوله نظم در انجام امور و داشتن تقوا اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگ انقلاب مانند شهید مطهری شاگرد حضرت امام خمینی (ره) بود و الگوی خودش را در رعایت تقوا اسلامی او قرار داده بود.

وی گفت: شهید بهشتی براساس اعتقاداتی که داشت همیشه شخصی امید دهنده و امید آفرین بود و با چهره مهربان و با تقوایی که داشت به دیگران امیدواری می‌داد، زیرا معتقد بود هیچ دری بسته نیست بلکه باید تلاش کرد؛ در، حل مشکلات را پیدا کنیم.

شهید بهشتی با جهاد تبیین جریان انقلاب را در رگ و خون مردم ایران تزریق کرد

حجت الاسلام احمدی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را یکی از ویژگی‌های مهم شهید بهشتی دانست و گفت: او ریشه‌ای و اعتقادی جریان استکبار ستیزی را دنبال می‌کرد به همین خاطر در مقابل شعار‌های آن روز‌ها اوایل انقلاب که علیه وی می‌زدند، و فشار گروهک‌ها و جریانات اصلا نترسید و تصمیمی که باید برای اسلام و انقلاب می‌گرفت، مصم و با قدرت می‌گرفت و اجرا می‌کرد و آثار آن را در تدوین قانون اساسی که برپایه‌های اسلام است می‌بینیم که در طول این ۴۰ سال با تمام تهاجم ها، تحریم‌ها و دیگر مسائل هنوز پا برجا است و به همین خاطر هم او را ترور و شهید کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همچنین افزود: اگر ریشه‌ای و اعتقادی انقلاب را قبول کنیم در مقابل هیچ طوفان و تهدید و مشکلات که دشمنان ایجاد می‌کنند، تکان نمی‌خوریم و در این راستا باید شهید بهشتی را الگو خود قرار دهیم.

برخی‌ها در داخل کشور می‌خواهند چهره استکباری آمریکا را تطهیر کنند

حجت الاسلام احمدی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اهمیت آن گفت: امروز همانند اوایل انقلاب برخی‌ها در داخل کشور، می‌خواهند چهره آمریکا که شعار‌های حمایت از حقوق بشر که دروغ محض است را تطهیر و باور کنند.

وی با اشاره بر اسناد و مدارکی که خود آمریکا در زمینه ایجاد داعش در کشور‌های اسلامی نمایان کرده است، افزود: آمریکا داعش را برای مسلمانان بوجود آورد که میلیون‌ها نفر را آوره و کشت؛ آنوقت حمایت از حقوق بشر آنان را باید باور کنیم، یا نه وقتی هواپیمای مسافربری ما را در ۱۲ تیرماه سال ۶۷ زدند و ۲۷۰ مسافر ایرانی را شهید کردند به فرمانده خودشان مدال افتخار دادند.

این مقام مسئول، در ادامه اسرائیل را سر آمریکا و انگلیس در منطقه اعلام کرد و به ترور ۱۷ هزار شهید در کشورمان به دست منافقان اشاره کرد و گفت: آمریکا و کشور‌های انگلیس و فرانسه همین الان از این تروریست‌ها که مردم ایران را قلع و قم کردند در خاکشان محافظت می‌کنند و آنوقت شعار حمایت از حقوق بشر سر می‌دهند.

حجت الاسلام احمدی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح ایران به ویژه سازمان اطلاعات سپاه، بسیاری از تحلیل‌های شبکه‌های معاند در ارتباط با تغییر و تحول‌های این سازمان را احمقانه توصیف کرد.

شهید بهشتی با جهاد تبیین جریان انقلاب را در رگ و خون مردم ایران تزریق کرد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار