فرماندار شهرستان صحنه:
فرماندار شهرستان صحنه از برنامه ریزی و مدیریت آبیاری باغات و درخواست کمک از دستگاه های ذیربط در جهت تامین آب جهت آبیاری باغات این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 28 June 2022

جهانبخش زنگنه تبار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص مشکلات احتمالی مربوط به تامین آب در تابستان سال جاری با توجه به خشکسالی های اخیر در شهرستان صحنه، اظهار کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در تامین آب شرب شهرستان نداریم در برخی موارد افت فشار در سطح شهر و روستاها وجود دارد که حل می شود.

وی افزود: مشکل ما بحث آبیاری باغات است که متاسفانه برای تامین آب باغات کمبود داریم، از ارتش ستاد بحران استانداری و سایر دستگاه ها درخواست کمک و تانکر کردیم، جهاد کشاورزی باید تانکر تهیه کند و همه به نوعی در حال  تلاش در این راستا هستیم.

فرماندار شهرستان صحنه ادامه داد: در بعضی موارد با افت فشار آب شرب مواجه هستیم اما محدود است، در برخی از روستاهایمان هم گاها قطعی آب به دلیل حوادثی بروز می کند.

وی با اشاره به تغذیه کشاورزی شهرستان از طریق آب چاه، یادآور شد: در خصوص احداث چاه مردم مشکلاتی در منطقه دینور داشتند که برای حل آن نیز تلاش می کنیم و فعلا با حداقل منابع داریم می گذرانیم.

زنگنه تبار در پایان از شهروندان درخواست کرد انشعابات غیر مجاز خود را ببندند و از برخورد شدید با این انشعابات خبرداد و در ادامه تصریح کرد: متاسفانه استفاه ناصحیح از انشعابات غیر مجاز موجب کم آبی در روستاها می شود، برخی هم از آب شرب برای آبیاری باغات استفاده می کنند که به نوعی استفاده غیر متعارف است، به همین جهت از همه تقاضای قانونمند شدن را داریم و دستگاه ی ذیربط هم تمام تلاش خود را در رفع مشکل کم آبی به کار خواهند گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار