شهردار منطقه یک کرمانشاه
شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه از اجرای عملیات ترمیم و مقاوم سازی پل قره سو شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این عملیات بزودی به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 27 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  عادل سلیمانی درخصوص نگرانی‌های پیش آمده حول مسئله پل قره سو در کمربندی شرقی کرمانشاه اظهار داشت: یک ماه پیش در گشت زنی‌های روتین روزانه متوجه شدیم که مقداری از دستک‌های زیر پل قره‌سو به سرقت رفته است.

وی افزود: در همین راستا، همان روز از سایر پل‌های سطح منطقه بازدید، و متوجه شدیم این مشکل برای پل چم‌بشیر نیز پیش آمده است که گزارش لازمه و مستندات را همان روز به نهاد‌های ذی‌ربط ارسال کردیم.

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه با بیان اینکه بلافاصله پروژه ترمیم، مقاوم سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو و پل چم‌بشیر را به عنوان فوریت در دستور کار منطقه قرار دادیم، تصریح کرد: با تلاش همکاران، مسیر انحرافی پل چم‌بشیر به سرعت و در همان روز‌های ابتدایی اجرا و به اتمام رسید.

سلیمانی با تاکید بر اینکه همزمان عملیات ترمیم، مقام سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو را نیز استارت زدیم گفت: باتوجه به اینکه اِشل کاری پل قره‌سو بزرگ‌تر بود، به طبع کار بیشتر و زمان بیشتری را هم طلب می‌کرد، اما با تلاش‌های شبانه روزی، این عملیات نیز به روز‌های پایانی خود نزدیک شده است.

وی در پایان تاکید کرد: بنده و تمام مجموعه شهرداری منطقه یک، تمام سعی خود را بر این گذاشته ایم که در کمترین زمان ممکن این پروژه اجرا گردد تا بتوانیم خدمتی دیگر را تقدیم حضور مردم عزیز و شریف کرمانشاه داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار