مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از ثبات دمای هوای استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: هوای امروز استان غبار آلود خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 26 June 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، موج ناپایدار سطوح میانی با تقویت میدان‌های باد سطحی همراه است.

وی افزود: موج مذکور طی ۲۴ ساعت آینده جو منطقه را متاثر کرده و در بعضی ساعات سبب وزش باد و نفوذ غبار به جو استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: غبار مطابق معمول در مناطق مرزی غلظت بیشتری خواهد داشت، شایان ذکر است موج مذکور اواخر وقت امروز و در منطقه اورامانات با رشد ابر نیز همراه می‌گردد.

وی گفت: به دنبال این وضعیت از ظهر فردا دوشنبه تا روز سه شنبه پدیده قابل توجهی برای سطح استان نخواهیم داشت، اما از چهارشنبه تا پایان هفته جاری با عبور موج ناپایدار دیگری مجددا شرایط برای نفوذ غبار نسبتا رقیق به جو استان فراهم می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: احتمال غبار در روز پنج شنبه و در نواحی مرزی بیشتر می‌باشد، همچنین متوسط دمای هوا که طی امروز و فردا تغییرات چشمگیری نخواهد داشت از روز سه شنبه تا پایان هفته به تدریج افزایش می‌یابد.

دولتشاهی تاکید کرد: افزایش دما در پایان هفته محسوس‌تر خواهد بود به این ترتیب کنگاور با کمینه دمای ۱۳ درجه خنک‌ترین و قصر شیرین با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار