استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با تاکید بر معرفی سامانه جامع تجارت به مردم، اظهار داشت: بر بازار باید با جدیت نظارت کرد و با متخلفان گرانی عرضه کالا‌ها به شدت برخورد شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷ 26 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: سامانه جامع تجارت جهت مقابله با گرانفروشی باید به مردم معرفی شود.

وی افزود: راهکار‌ها و برنامه‌های لازم در استان برای دسترسی شهروندان در شهر‌ها و روستا‌ها به این سامانه ارائه شود تا مردم به انواع قیمت‌ها دسترسی داشته باشند و در صورت تفاوت قیمت‌ها بتوانند سریعاً تخلف را پیگیری کنند و از طرف دیگر فروشنده در جریان باشد که خریدار به قیمت‌ها دسترسی دارد و می‌تواند تخلفات را پیگیری کند.

امیری مقدم با تاکید بر نظارت جدی بر بازار و برخورد با متخلفان و گرانی عرضه کالاها، تصریح کرد: ادارات صمت و جهادکشاورزی موظف هستند که تا هفته آینده اسامی کالا‌هایی که از طرح حذف تدریجی ارز افزایش قیمت داشته اند، مشخص کنند و اجازه سوء استفاده در این زمینه نباید به کسی داده شود و باید تلاش شود تا قیمت کالا‌هایی که بدون دلیل افزایش قیمت داشته اند به قبل از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار