فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه گفت: اعتراضات خانوار‌ها به دریافت یارانه‌ها در دست بررسی است البته پاسخ اعتراض برخی ارسال و سایر موارد پس از بررسی پاسخ داده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ 25 June 2022

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص نتایج و پیگیری اعتراض یارانه ها، اظهار کرد: سازمان هدفمندی یارانه‌ها هیچ گونه دفتر و نمایندگی در مراکز استان‌ها ندارد و بار‌ها در این زمینه درخواست کردیم و خدمت نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اعلام و مکاتباتی برای اینکه به حل این موضوع کمک کنند، داشتیم.

وی افزود: به هر حال تنها راه اعتراض از طریق سایتی است که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده و افراد از آن طریق می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند، نتایج اعتراضات هم به صورت پیامکی برای متقاضیان ارسال می‌شود.

فرماندار کرمانشاه در خصوص "ثبت خانوار جدید" اضافه کرد: پاسخ برخی از معترضان این بخش ارسال شده و بخشی دیگر در دست بررسی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها است، این سازمان دارای بانک اطلاعات اقتصادی خانوار‌ها است و پس از بررسی در این زمینه نظر می‌دهد.

وی گفت: در مجموع تنها راه پیگیری از طریق ورود به سایت و ثبت اعتراض است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه در خصوص هوشمندسازی نانوایی ها، خاطر نشان کرد: بالغ بر ۶۵۰ مورد دستگاه از طریق بانک سپه به عنوان عامل اصلی این کار و مجری آن نصب شده و در حال بررسی معایب دستگاه‌ها و راه اندازی کامل آن‌ها هستند.

وی افزود: بعد از اینکه عملیات نصب به طور کامل به اتمام برسد، کار به صورت کامل انجام می‌شود و در حال حاضر نانوایی‌های هوشمند به صورت آزمایشی کار می‌کنند، هیچگونه تغییری در قیمت آرد و نان در این مرحله صورت نگرفته و سهمیه‌ای نخواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار