سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا به امروز موارد فوت بیماران کرونایی همچنان روی عدد صفر مانده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 23 June 2022

کرونا بی‌خیال مردم کرمانشاه شده استبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه امروز در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: هم‌اکنون سه بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که یک مورد در بخش‌های ویژه تحت درمان است و خوشبختانه بیماری با وضعیت حاد نداریم.

وی با بیان اینکه از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا به امروز موارد فوت بیماران کرونایی همچنان روی عدد صفر مانده است، گفت: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا همان ۳ هزار و ۱۳۸ نفر روز‌های گذشته است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به کاهش چشمگیر آمار کرونایی در استان، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد بستری جدید در بیمارستان‌های استان پذیرش شده است.

وی از کاهش قدرت این ویروس در استان خبر داد و یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته دو مورد از بیماران سرپایی کرونایی در استان شناسایی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار