فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان پلیس را خادم مردم و حافظ امنیت و اقتدار جامعه معرفی کرد و گفت: همه ما در خانواده بزرگ فراجا خدمتگزاری به شهروندان را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانیم و در تامین امنیت آن‌ها از جان و دل تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 23 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه هماهنگی هفته بزرگداشت فراجا و کمیسیون اطلاع رسانی که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: این هفته فرصت خوبی است که توانمندی، اقتدار، صلابت و از خودگذشتگی ماموران جان برکف انتظامی به اقشار مختلف جامعه بازگو شود.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی همواره نشان داده اند که بهترین همراه و پشتیبان برای مردم بوده اند و هیچ چیز برای آن‌ها لذت بخش‌تر از تامین آسایش و امنیت آن‌ها نیست.

سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس دستگاهی است که بیشترین تعامل و ارتباط را با اقشار مختلف مردم دارد و در همین راستا تلاش کرده که بتواند خدمتگزار خوبی برای آن‌ها باشد و رافع مشکلاتشان باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: امروز رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از اقدامات پلیس سند افتخاری برای این مجموعه است و به همه ما در خانواده فراجا روحیه و انگیزه‌ای مضاعف می‌بخشد تا بتوانیم بهتر به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر عصبانیت گاه و بیگاه دشمنان از اقدامات پلیس ثابت می‌کند راه خود را درست رفته ایم و ادامه همین مسیر می‌تواند باعث تضعیف بیش از پیش دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و در مقابل افزایش اقتدار نظام شود.

سردار جاویدان گفت: در مقابل فرماندهان و مدیران فراجا نیز همواره تلاش کرده اند تا روحیه و انگیزه کارکنان را ارتقاء بخشیده و به گونه‌ای عمل نککن که باعث خستگی آن‌ها شود، قدرشناسی از کارکنان و خانواده‌های صبور ان‌ها مولفه ایست که همواره فرماندهان در مقابل کارکنان به آن پایبند بوده و خواهند بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت مطلوب اطلاع رسانی اقدامات پلیس و خدمات ارائه شده به جامعه توسط معاونت اجتماعی استان نیز اشاره کرد و گفت: این اطلاع رسانی به موقع باعث شده از بروز بسیاری شایعات جلوگیری و دشمنان نتوانند با موج سواری رسانه‌ای واقعیت‌ها را تحریف کنند.

وی گفت: امروز اطلاع رسانی به موقع از رخداد و حوادث و همچنین بیان اقدامات انجام شده در جلب اعتماد عمومی بسیار اثرگذار است که خوشبختانه این کار در مجموعه انتظامی استان کرمانشاه انجام می‌شود.

سردار جاویدان در پایان از همراهی رسانه‌های استان با پلیس و همچنین اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته توسط پلیس به منظور تنویر افکار عمومی و آگاه سازی مردم قدردانی کرد و گفت: همه باید کمک کنیم تا امنیتی که در استان ما وجود دارد احساس و از القای حس ناامنی جلوگیری کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار