رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: به منظور دسترسی راحت‌تر سرمایه گذاران به واحد‌های فناور، بزودی بانک اطلاعات جامع فناوری کرمانشاه راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 23 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا سیامک آزادی در چهارمین جلسه گروه کاری فناوری و نوآوری استان با بیان اینکه نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین فرصتی ویژه برای ذینفعان این اکوسیستم است، افزود: باید امکانی فراهم کنیم تا دسترسی به واحد‌های فناور و دانش بنیان برای مدیران و سرمایه گذاران راحت‌تر شود تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند نیاز‌های خود را در کوتا‌ترین زمان از طریق این شرکت‌ها در استان مرتفع کنند.

آزادی با اشاره به اینکه تشکیل بانک اطلاعات جامع فناوری استان می‌تواند ما را در این راه کمک کند، افزود: با اجماعی که در تشکیل این بانک اطلاعاتی در گروه کاری فناوری و نوآوری وجود دارد، بزودی با همراهی همه اجزا اکوسیستم نوآوری و فناوری استان این بانک تشکیل خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری استان در ادامه با اشاره به اینکه حرکت به سمت شبکه تعاملی و ارتباط هرچه بیشتر واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان از اهداف تشکیل این بانک اطلاعاتی است، افزود: هم اکنون ۶۴ شرکت دانش بنیان و بیش از ۴۰۰ واحد فناور در استان فعال است که با توانمندی‌های بسیار خوبی که دارند امکان رفع بخشی از نیاز‌های فناورانه صنایع و دستگاه‌های دولتی را دارند.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در راستای رسالت خود و ایجاد فضایی برای حل مشکلات دانش بنیان‌ها و ارتباط بیشتر آن‌ها با مدیران دستگاه‌های اجرایی "رویدا توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش بنیان و فناور در بخش دولتی" را نیمه دوم تیر ماه برگزار می‌کند.

آزادی در پایان خاطر نشان کرد: معرفی و عرضه محصولات به نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی، ارایه پیشنهاد‌های فناورانه جهت رفع چالش‌ها و ارتقا فرایند‌ها و توسعه همکاری در زمینه‌های کاری مشترک بخشی از اهداف این رویداد است که در برج پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار