سالن ورزشی شش هزار نفری کرمانشاه سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی شد، اما با وجود گذشت ۱۵ سال از آغاز ساختش هنوز به سرانجام نرسیده. حالا آنطور که مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌گوید، قرار است در سفر آتی رئیس جمهور به کرمانشاه، با تخصیص اعتبارات کافی، طلسم این پروژه شکسته شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 21 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا صابر رحیمی ، بااشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، اظهارکرد: در این سفر قرار شده تا برای تعدادی از پروژه‌های ورزشی نیمه کاره استان اعتبارات خوبی تخصیص داده شود.

وی یکی از مهمترین این پروژه‌ها را سالن شش هزار نفری دهکده المپیک برشمرد و افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های ملی و مهم ورزش استان است که حدود ۱۵ سال پیش کلنگ زنی شده، ولی به علت کمبود اعتبارت هنوز تکمیل نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: برای احداث پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه با مساحت هشت هزار متر مربع و ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی حدود ۶۱ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و اتمام آن حدود ۴۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار می‌خواهد.

وی از استخر قهرمانی هم به عنوان دیگر پروژه ملی ورزش کرمانشاه یاد کرد که جزو مصوبات سفر رییس جمهور دیده شده و گفت: این پروژه هم سال ۱۳۸۶ در دهکده المپیک کلنگ زنی شد و به دلیل عدم تخصیص به موقع اعتبارات هنوز تکمیل نشده است.

رحیمی یادآورشد: این پروژه در حال حاضر حدود ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و اتمام آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر می‌خواهد.

وی در ادامه به تعدادی پروژه ورزشی در حال ساخت دیگر در استان اشاره کرد و گفت: پروژه دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی آزاِدی، پیست کانوپولو، پیست دوچرخه سواری، پیست اتومبیلرانی، پیست سوارکاری، آکادمی گلف و ... نیز برای تکمیل به اعتبار نیاز دارند که در این رابطه رایزنی‌هایی انجام شده و جزو پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه قرار گرفته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه برای احداث پروژه‌های ورزشی در مناطق محروم هم مصوباتی گرفته ایم، افزود: دراین راستا قرار است ۲۰ زمین چمن در نقاط مختلف استان احداث شود که یکی از این زمین ها، زمین استاندارد شهرستان هرسین است.

وی به قدمت بالای اکثر مجموعه‌های ورزشی کرمانشاه و نیاز به مرمت وبازسازی آن‌ها هم اشاره کرد و گفت: مقرر شده تا در سفر رئیس جمهور برای تعمیر، تجهیز، حفظ و نگهداری این مجموعه‌های ورزشی اعتبارات خوبی به ما بدهند.

رحیمی در پایان اعلام کرد: خوشبختانه قرار بر این شده تا در سفر رئیس جمهور اعتبارات مناسبی به حوزه ورزش استان اختصاص داده شود که اگر محقق شود، انقلابی در زیرساخت‌های ورزشی استان رخ می‌دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار