مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه معتقد است، بعد از دو سال استراحتی که در بازار سرمایه داشتیم، این انتظار وجود دارد که روند صعودی در بازار آغاز شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 21 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر محمد بهمن، با اشاره به استراحتی که طی دو سال اخیر در بازار سرمایه ایران داشتیم، افزود: هم اکنون تقریبا تمام سهم‌ها به کف قیمتی رسیده‌اند و حتی در برخی از سهم‌ها ارزش ذاتی سهم کمتر از ارزش آن در بازار است.

وی ادامه داد: هم اکنون عمده سهم‌ها شرایط مناسبی برای رشد دارند و به نظر می‌رسد قیمت کنونی آن‌ها برای ورود سرمایه‌گذاران بسیار جذاب باشد.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه چشم اندازه آینده بازار با توجه به یکسری عومل داخلی و خارجی متغییر است، خاطرنشان کرد: اینکه استراتژی بازارگردان‌ها و نهاد‌های مالی در درون بازار سرمایه برای یک سهم به چه شکل است، یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر بازار سرمایه است.

به گفته بهمن، عواملی که خارج از بازار مانند شرایط اقتصادی، سیاسی، اخبار منفی که به بازار وارد می‌شود و ... نیز به شدت بر تحولات بازار سرمایه اثر گذار است.

وی اضافه کرد:، اما مجموع شرایط و خصوصا آغاز برگزاری مجامع شرکت‌ها و ارائه گزارش‌های مالی آنها، نشان می‌دهد که روند صعودی بازار باید به تدریج آغاز شود.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه بازار سرمایه را یکی از بهترین، کم ریسک‌ترین و جذاب‌ترین بازار‌های مالی در شرایط کنونی برای سرمایه‌گذاران دانست و تاکید کرد: اکنون سایر بازار‌های مالی رشد خود را انجام دادند و به علاوه ممکن است مشمول نوسانات زیاد شوند.

بهمن افزود: البته گاهی فضاسازی و تبلیغات واسطه‌ها خصوصا در بازار‌هایی مانند ارز، طلا و حتی خودرو باعث می‌شود سرمایه‌گذاران به سمت این بازار‌ها جذب شوند و کمتر سراغ بازار سرمایه بیایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار