مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: خدمات لازم در حوزه راه ها برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی انجام شده و از این جهت آمادگی کامل داریم.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 21 June 2022

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اربعین و فعالیت های مرتبط با آن در دو حوزه زیرساخت و مدیریت آن پیگیری می شود، در حوزه زیرساخت ها با توجه به عضویت در این کمیته وظیفه ما تخصصی است.

وی افزود: به این ترتیب راه ها را از ورودی به استان با 16 اکیپ لکه گیری، روکش آسفالت می کنیم و در بحث ایمنی  موضوع ایمنی و ارتباط خدمات راه هایمان را تا انتهای حوزه به سمت اسلام آباد غرب و مرز خسروی، قصر شیرین انجام می دهیم که در حال حاضر اکیپ های فعال مشغول انجام این خدمات هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به خدماتی در حوزه شانه سازی ها، ایمنی تردد راه و جدا کننده های بتنی، خاطر نشان ساخت: به جهت ایمنی و شکیلی راه ها خط کشی هایی انجام شده است و در مجموع  ایمنی راه، نصب تابلوها، پرتگاه ها، شانه سازی ها، شیب شیروانی ها و سایر فعالیت های  تخصصی حوزه راه انجام شده است تا زائران سفر ایمن تر و آسان تری را به کربلای معلی داشته باشند.

وی گفت: در داخل مرز اقداماتی همچون نصب سایبان در نقطه صفر، رسیدگی به سیستم های سرمایشی، موضوعات خدماتی، نصب آبسردکن ها، سرویس بهداشتی و نمازخانه ها را در مرز خسروی انجام دادیم.

کرمی در ادامه یادآور شد: در بحث حمل و نقل و نهایتا جا به جایی با ناوگان حمل و نقل عمومی، پیگیر جلسات کمیته حمل و نقل سوخت با عضویت دستگاه های همکار هستیم و با انجمن ها، صنوف مرتبط و هماهنگی های داخلی برای استان ِ معین (ایلام) و استان کرمانشاه که مقصد برای مرز خسروی است، انجام شده است.

وی با اشاره به عضویت در سایر کمیته های ستاد اربعین اضافه کرد: علاوه بر اینکه مسئولیت کمیته حمل و نقل و سوخت را بر عهده داریم در سایر کمیته های ستاد اربعین عضو هستیم و خوشبختانه کارها به خوبی کدر حال انجام است و آماده پذیرایی زوار اربعین حسینی هستیم.

کرمی با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه در کشور بی نظیر است، گفت: استان کرمانشاه از لحاظ راه ها و ایمنی و ساختاری که در استان کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی است، در کشور بی نظیر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار