فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت زائران عتبات عالیات و ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰ 21 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته مرز خسروی به روی زائران عتبات عالیات در حال بازگشایی است و پیشبینی می‌شود پس از ۲ سال وقفه در کار اعزام شاهد حضور خیل مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در استان برای عزیمت به کربلای معلی باشیم.

وی ادامه داد: کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زائران عتبات عالیات و خاندان عصمت و طهارت (ع) بوده و افتخار میزبانی و پذیرایی از زوار حضرت امام حسین (ع) را برعهده داشته است.

سردار جاویدان افزود: حتی زمانی که مرز خسروی نیز بسته بود بسیاری از زائران عتبات عالیات با حضور در کرمانشاه عازم دیگر مرز‌های زمینی در استان‌های ایلام و خوزستان می‌شدند و این نشان می‌دهد کرمانشاه در هر شرایطی افتخار میزبانی از زوار امام حسین (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) را داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این میان یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن پرداخت بحث تامین امنیت زائران کربلا و عتبات عالیات است که خوشبختانه پلیس در این راستا توانسته شرایط خوبی را ایجاد و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کند.

وی رضایتمندی زائران عتبات عالیات از امنیت ایجاد شده توسط پلیس را سند افتخاری برای این مجموعه دانست و گفت: همکاران ما مشتاقانه و به صورت ۲۴ ساعته نسبت به تامین امنیت زائران اقدام و به این خدمتگذازی هم افتخار می‌کنند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به درپیش بودن مراسم پیاده روی اربعین در اواخر تابستان امسال، گفت: با توجه به پیشبینی حضور بیش از ۲ میلیون زائر اربعین در استان، ماموران انتظامی کرمانشاه با همه توان خود امنیت آن‌ها را تامین و اجازه نخواهند داد کوچکترین مشکلی برای زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیش آید.

امنیت خوبی در شهرستان مرزی قصرشیرین حکمفرماست

امام جمعه قصرشیرین نیز در این دیدار اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس امنیت خوبی در شهرستان مرزی قصرشیرین حکمفرماست و مورد نگران کنده‌ای سال هاست که نداشته ایم.

حجت الاسلام "صادق صالحی" افزود: امروز نه تنها در قصرشیرین بلکه در تمام نقاط استان به واسطه حضور پررنگ پلیس امنیت خوبی حکمفرماست که جای تقدیر دارد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های پلیس در برقراری امنیت برای زائران عتبات عالیات و اربعین طی سال‌های اخیر، گفت: امروز زائران ما با آسودگی خیال به زیارت کربلای معلی و دیگر اماکن متبرکه مشرف می‌شوند چرا که به خوبی می‌دانند چشمان همیشه بیدار پلیس مراقب امنیت آن‌ها هست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار