معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از اهتمام ویژه مدیریت استان برای رفع مشکل واحد‌های تولیدی و رونق دوباره آن دسته از صنایعی خبر داد که در سال‌های اخیر دچار رکود شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 20 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «بهزاد باباخانی» در بازدید از تعدادی واحد‌های صنعتی و تولیدی کرمانشاه در جریان آخرین وضعیت آن‌ها قرار گرفت و مکاتبات لازم برای رفع مشکلاتشان را صورت داد.

یکی از این پروژه‌هایی که مورد بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه قرار گرفت کارخانه «پنیر غرب» بود که از سال ۱۳۸۶ به دلیل ورشکستگی مالک و بدهی بانکی راکد شده بود.

این واحد هم‌اکنون توسط گروه تولیدی و صنعتی «عالیس» خریداری و بدهی‌های آن نیز پرداخت شده است.

به گفته باباخانی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، گروه کارخانجات تولیدی عالیس درصدد است که در این مکان یک کارخانه همانند کارخانه بزرگ آلیس در چناران مشهد احداث کند.

در جریان این بازدید دو مشکل اصلی هلدینگ عالیس برای احداث کارخانه در کرمانشاه یعنی مشکل تامین برق و زمین کافی مطرح شد که باباخانی برای رفع هر دو مشکل قول مساعد داد و مقرر شد که این طرح با توان و سرعت پیگیری و اجرایی شود.

در صورت تکمیل این پروژه بیش از ۲۰۰ شغل در استان ایجاد خواهد شد.

معاون استاندار: واحد‌های تولیدی استان کرمانشاه رونق می‌گیرد

دومین بازدید معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه حضور در کارخانه نساجی کرپ ناز بود، کارخانه‌ای که بنا دارد با خرید ماشین‌آلات بروز یک خط تولید جدید راه‌اندازی کند و بر میزان نیرو‌های کار و تولید خود بیفزاید.

در این بازدید که فرماندار هرسین نیز حضور داشت، مقرر شد که اداره‌کل گمرکات استان مساعدت و همکاری لازم را برای تامین و واردات ماشین‌آلات مورد نیاز کارخانه کرپ ناز انجام دهد.

ادامه بازدید‌های عملیاتی دکتر باباخانی در ایستگاه سوم به کارخانه دانش بنیان فناوران کاشت زاگرس در جاده هرسین رسید، این شرکت اولین تولید کننده تجهیزات خط تولید نشاء در کشور است که محصولات خود را به چندین کشور خارجی و استان‌های داخلی عرضه کرده‌است.

مالک این شرکت دانش بنیان از دکتر باباخانی درخواست کرد که با توجه به توسعه احداث گلخانه‌ها در استان، از ظرفیت‌های شرکت فناوران کاشت زاگرس در تجهیز گلخانه‌های جدید استان استفاده شود.

معاون استاندار هم به معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان که در این بازدید حضور داشتند دستور داد این موضوع پیگیری و مساعدت لازم برای حمایت از این شرکت دانش بنیان و استفاده از تجهیزات آن در استان انجام شود.

معاون استاندار: واحد‌های تولیدی استان کرمانشاه رونق می‌گیرد

«دی کلینیک ماد» چهارمین مقصد معاون اقتصادی استاندار بود، این پروژه از مهم‌ترین طرح‌های درحال‌احداث برای توسعه خدمات حوزه توریسم سلامت است.

مالک آن از دکتر باباخانی تقاضای رفع مشکل مالکیت زمین را داشت که مقرر شد این‌موضوع به‌سرعت در جلسه‌ای مشترک با شهرداری کرمانشاه بررسی و پیگیری شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار