مدیر کل منابع طبیعی استان کرمانشاه:
مدیر کل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: نیازمند زیرساخت‌ها و فناوری‌های جدید و هوشمندسازی حوزه منابع طبیعی هستیم که از مطالبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 20 June 2022

انشاالله کولانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص مطالبات منابع طبیعی از رئیس جمهور  اظهار کرد: اداره کل منابع طبیعی همچون سایر دستگاه‌ها بر اساس تخصص و نیاز‌های استان و با توجه به اینکه ۷۴ درصد از خاک استان مرتبط با منابع طبیعی است قطعا نیازمند زیرساخت‌ها و فناوری‌های جدید همچنین هوشمندسازی حوزه منابع طبیعی هستیم.

وی افزود: در اجرای رسالت کار منابع طبیعی در ۴ معاونت آبخیزداری، فنی، حفاظت، اداری مالی و همچنین یگان حفاظت هر یک برای خود هدفمندی و هدف گذاری دارند.

مدیر کل منابع طبیعی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به تصمیماتی که استاندار و جلساتی که با مرکز کشور داشتیم، در حد تصمیم وزارتی قرار شد نیاز‌های منابع طبیعی را از قبیل اجرای عملیات آبخیزداری، آبخوان داری، ایجاد فضا‌های سبز، حفاظت از منابع طبیعی، تقویت گشت ها، کنترل در حوزه ها، هوشمندسازی، تأمین و تجهیز یگان حفاظت تدابیری اندیشیده شود.

کولانی تاکید کرد: ما هم در کنار دوستان عزیز استانی و کشوری خواهیم بود و با سفر رئیس جمهور بسته منابع طبیعی هم مشخص شده و اعتبارات لازم در سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به وزارت و به طبع آن به سازمان و به اداره کل اعلام خواهد شد و ما هم با تمام قوا عملیات اجرایی آن را انجام خواهیم داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار