معاون استاندار کرمانشاه:
معاون استاندار کرمانشاه گفت: علاوه بر معیارهای تخصصی و اخلاقی، متقاضیان گزینش از نظر ضریب هوشی و روانشناختی هم بررسی شوند.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 20 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علی مهرتاش روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش استانداری با اشاره به اهمیت عملکرد هسته گزینش در دستگاه های دولتی اظهار کرد: نبود یا کارکرد نامناسب هسته گزینش بی شک سلامتی سیستم را دچار چالش خواهد کرد و در مقابل، عملکرد درست آن سبب شکوفایی سازمان خواهد شد.

وی افزود: اگر در مراحل گزینش، افراد صالح و سالم تایید صلاحیت نشوند، آن سازمان و سیستم دچار تحول مثبت نخواهد شد و برای سازمان مشکل زا می شود.

مهرتاش گفت: در محیط وزارت کشور به دلیل بعد سیاسی آن ممکن است زمینه لغزش فراهم باشد بنابراین افراد گزینش شده باید ضمن داشتن تخصص لازم، دارای تقوی و ایمان محکم هم باشند.

معاون استاندار افزود: به لحاظ شرعی، اخلاقی و قانونی اگر شخصی در گزینش رد صلاحیت شد، اطلاعات محرمانه و شخصی وی نباید افشا شود.

وی اظهار کرد: باید در هنگام گزینش و استخدام علاوه بر معیارهای تخصصی، شرعی و اخلاقی، افراد از نظر ضریب هوشی و روانشناختی نیز مورد توجه قرار گیرند زیرا افرادی که دارای مشکلات روانشناختی می باشند نمی توانند اهداف سازمان را به درستی پیش ببرند.

معاون توسعه مدیریت استانداری در انتهای این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات غلامرضا شعبانی تقدیر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار