امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا در هر کجای دنیا که حضور یافته جنایات متعددی را رقم زده است، گفت: رسانه‌ها در افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی هوشیارانه عمل کنند.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 18 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر شنبه در جلسه هماهنگی هفته حقوق بشر آمریکایی که با حضور جمعی از مسئولان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم و رسانه‌ها در راستای افشای ماهیت آمریکا و استکبار هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: حقوق بشر مفهوم خود را در جهان از دست داده، زیرا هر جنایتی در جهان اتفاق می‌افتد پای آمریکا در میان است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ما باید انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و همین جلسات و تصمیم گیری‌ها انقلاب را حفظ می‌کند و باید حول اندیشه و دستور مقام معظم رهبری آماده باشیم و با همین جلسات انقلاب را زنده نگه داریم، شهدا را زنده نگه داریم و برپایی جلسات و جهاد تبیین بهترین موقعیت برای این منظور است.

علما بیان کرد: باید اندیشه و مرام شهدا را وارد دانشگاه و مدارس کرده و کار‌هایی انجام دهیم که دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی تبیین شود و مردم در جریان کار‌ها قرار گیرند و باید برای ایام الله ذهنیت مردم و خصوصاً جوانان را روشن کنیم و با برنامه، سلسله مراتب و مدون کار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تبیین مقام معظم رهبری خیلی عمیق و راهبردی، همه جانبه و اثر گذار است و باید ببینیم استکبار چه ارزش‌هایی را هدف گرفته و مورد شانتاژ تبلیغاتی قرار می‌دهدو ببینیم چقدر جز خادمین، نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستیم، زیرا تنها افتخار همه خادم اسلام بودن است، چون القاب رفتنی هستند.

گفتنی است، بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد که ۴۳ نفر از آنان در استان کرمانشاه به شهادت رسیده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار