معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار جوانرود گفت: طرح محله اسلامی برای نخستین بار در ۱۰ منطقه کم برخوردار و آسیب پذیر شهری و روستایی این شهرستان با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 18 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «کمال شهسواری» روز شنبه در نخستین جلسه طرح محله اسلامی شهرستان جوانرود که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، افزود: برای تحقق اهداف این طرح نیاز است دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

جانشین سپاه ناحیه جوانرود نیز در این جلسه گفت: طرح محله اسلامی با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج و با همراهی ائمه جمعه و جماعات، معتمدین، متنفذین، سمن‌ها و ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات مردم اجرا می‌شود.

سرهنگ «مربوط فرزد» همچنین گسترش و تعمیق معنویت، تقویت احساس مسوولیت و تحقق مردم سالاری دینی در محلات سنجابی، بارفروشی، پاسداران و گرگه چال و روستا‌های خانم آباد، زلان چشمه نزار، صفی آباد، سفیدبرگ و شروینه را از دیگر اهداف اجرا یاین طرخ ذکر کرد.

وی اظهار کرد: شناسایی ضعف‌ها، آسیب‌ها و مشکلات محله و انعکاس آن به دستگاه‌های متولی و حضور میدانی مدیران در محله، ارائه مشاوره‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی، کارآفرینی، روشنگری و بصیرت‌افزایی از جمله اهداف طرح محله اسلامی است.

سرهنگ فرزد اضافه کرد: در همین راستا کارگروه‌های موضوعی اجتماعی و فرهنگی، اشتغالزایی، تعلیم و تربیت، عمران و آبادانی، فضای مجازی، دفاعی و امنیتی تشکیل و تلاش می‌شود با همراهی مردم و ادارات و نهاد‌های شهرستان، مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف به سرعت رفع شود.

وی یادآور شد: تحقق محله اسلامی جزو چشم‌انداز‌های بسیج بوده و زمینه و بسترساز فراهم شدن عمومی این مهم است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار