مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: یک‌هزار و ۵۰ کاربر در جریان سفرهیأت دولت پاسخگوی نامه‌ها و مشکلات تلفنی مردم استان خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 18 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه امروز در دومین کارگروه آموزش کاربران سامانه‌ی الکترونیک ارتباطات مردم و دولت یا سامانه ۱۱۱ سامد، اظهار کرد: علاوه بر سامانه ۱۱۱ تمام تلاش این است، برای اخذ نامه‌ها در کرمانشاه و ۱۴ شهرستان جانمایی مناسب انجام شود و متصدیان دریافت آن با بنر و لباس‌های خاص متحدالشکل در محل مشخص شده قرار بگیرند تا مردم شناسایی کنند و اطلاع‌رسانی نیز انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر مطالبات مردم در ابعاد تسهیلات قرض‌الحسنه و مشاغل خانگی، ضروریات زندگی و از این موارد باشد که در نامه‌ها نوشته می‌شود رفع نیاز انجام می‌پذیرد و استاندار کرمانشاه نیز در جلسات متعدد تلاش کرده تا اتفاق مثبتی فراتر از دیگر استان‌ها در سفر رییس جمهور به کرمانشاه انجام شود و در حوزه بازرسی نیز استانداری کرمانشاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: علاوه بر اینکه چندین نقطه در کلانشهر کرمانشاه جانمایی شده، تا مردم به راحتی نامه‌های خود را تحویل دهند، یک‌هزارو ۵۰ کاربر پاسخگوی نامه‌ها و مشکلات تلفنی مردم استان خواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار