رييس پليس راهنمايي و رانندگى استان كرمانشاه:
رييس پليس راهنمايي و رانندگى استان كرمانشاه گفت: به علت ريزش پل رودخانه چم بشير در بلوار شهيد شمشاديان و نياز به مرمت آن از سوي شهرداري در هر دو مسير رفت و برگشت تا پايان تعمير و بازسازي پل مسدود خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 16 June 2022

سرهنگ محمد حيدري در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:به علت ريزش پل رودخانه چم بشير در بلوار شهيد شمشاديان و جهت پيشگيرى از وقوع حوادث و سقوط وسايل نقليه، حدفاصل تقاطع غيرهمسطح ولايت (لب آب) تا تقاطع غير همسطح امام حسين (ع) در هر دو مسير رفت و برگشت تا پايان تعمير و بازسازي پل مسدود خواهد. بود.

وی افزود: شهروندان و رانندگان گرامي از مسيرهاي جايگزين در بلوار زن و بزرگراه امام حسين و همچنين در بلوار تعاون و بلوار رودكي استفاده و با آگاهي قبلي سفرهاي درون شهري خود را مديريت كنند.


حیدریان تصریح کرد: شهروندان محترم کرمانشاهی اطلاع داسته باشند، بنابر اعلام شهرداری کرمانشاه،
بلوار شمشادیان: حد فاصل پل ولایت ( لب آب )و تقاطع غیر همسطح امام حسین(ع) ) کلیه مسیرهای منتهی به این پل در هر دو لاین تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد و بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با پلیس راهور ، معاونت حمل و نقل شهرداری، پایانه های حمل و نقل جاده ای و...‌ شهروندان و رانندگان محترم می توانند از مسیرهای جایگزین زیر استفاده نمایند.

وی گفت: مسیر جایگزین برای خودروهایی که از شرق به غرب شهر در حرکت هستند:
۱ . بلوار سرحدی_ جاده قدیم_ میدان معلم_باغ ابریشم یا صیاد شیرازی
۲ . میدان نیایش _ بلوار صیاد شیرازی
۳ . بلوار وحدت _ چهارراه رودکی _ خیابان رودکی _ میدان امام حسین (ع) _ بلوار امام علی (ع ) و برای خودروهایی که از غرب به شرق شهر در حرکت هستند:
۱ . میدان آناهیتا _ خیابان آناهیتا _ بلوار پرستار _ بلوار صیاد شیرازی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار