استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه از لزوم حمایت ورزش از سوی بخش خصوصی علاوه بر بخش دولتی خبر داد و گفت: کرمانشاه باید در تمام رشته‌ها قطب ورزش در غرب کشور باشد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶ 16 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در همایش تجلیل از مدال آوران برتر استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به سیره ائمه (ع) وظیفه داریم در بحث ورزش که می‌تواند در جامعه نشاط ایجاد کند، همه همگام شویم و این یک تکلیف برای مسئولین و دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اقدامات خوب ورزش و جوانان کرمانشاه در حوزه ورزش، افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های بسیار مناسبی در استان به وجود آمده که زمینه قهرمانی را فراهم می‌کند، حضور ۶۵ تیم در لیگ‌های کشور و ۶۲ مدال قهرمانی کشوری آسیایی و جهانی بسیار ارزشمند است.

استاندار کرمانشاه تشکیل جلسات و هم صحبتی با قهرمانان را فرصت مغتنمی دانست که باید تکرار شود و در ادامه خاطر نشان ساخت: این امر کمک می‌کند اخلاق و رفتار حسنه را به نسل‌های بعدی هم منعکس کنیم، امروز ما باید پایه ورزش مان را در ورزش همگانی تقویت کنیم، یعنی اگر برای ورزش همگانی در استان وقت، سرمایه و توان بگذاریم، دباید قهرمانان بیشتری را از استان کرمانشاه در سکو‌های بین المللی داشته باشیم
و این از دسترس جوانان کرمانشاهی به دور نیست.

وی با اشاره به جایگاه ارزنده کشتی استان با توجه به قهرمان این خطه، خاطر نشان ساخت: ظرفیت قهرمانی در استان کرمانشاه وجود دارد، ما تصمیماتی به خاطر ورزش‌های پایه‌ای در شورای آموزش و پرورش گرفتیم
و در شورای آموزش و پرورش جلسه‌ای که با وزیر داشتیم درخواست‌هایی مطرح شد، قرار بر این شد چند زمین ورزشی برایمان بسازند و پیشنهاد کنیم با توجه به آمادگی که در استان کرمانشاه وجود دارد مسابقات قهرمانی و جهانی را در تمام رشته‌های ورزشی در کرمانشاه فراهم کنیم، چون مطمئنیم هر جایی که ورزش باشد نشاط و سلامتی هم وجود دارد و هر کجا ورزش باشد ناراحتی روحی و روانی نیست.

وی با بیان اینکه آمادگی در استان کرمانشاه وجود دارد، تصریح کرد: کرمانشاه باید قطب ورزش کشور در تمام حوزه‌ها باشد، ۶۲ یا ۶۵ مدال نشان از ظرفیت‌های بسیار بالا در کرمانشاه است، همچنین بر اساس توافقات صورت گرفته با آموزش و پرورش در ساعات بعد از تحصیل باید مدارس در اختیار جوانان محله برای ورزش قرار گیرد، هر جایی که نیاز است و جوانان ما نیاز به ورزش دارند باید در اختیارشان قرار گیرد.

وی  از رایزنی با خیرین جهت ساخته ورزشگاه در کرمانشاه و یکی از شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: ورزش ما منهای دولت باید مورد حمایت بخش خصوصی هم قرار گیرد.

امیری مقدم گفت: ورزشکار نباید دغدغه آینده و بیمه را داشته باشد، برای سفر رئیس جمهور جلسات کارشناسی گذاشتیم اعتبارات بسیار خوبی برای استان اخذ شده، من در استان کرمانشاه هیچ دغدغه‌ای جز اشتغال برای جوانان ندارم.

امیری مقدم با اشاره به اهمیت معرفی کردن درست استان کرمانشاه، تاکید کرد: هیئت‌های ورزشی ما باید خودشان را به سطح عالی برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار