فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان از پلیس و نیرو‌های مرزبانی به عنوان بازوان توانمند کشور برای پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: سربازان ولایت در این دو مجموعه آماده جانفشانی برای حفظ استقلال و اعتبار کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 13 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه "جامعه عملیاتی مشترک فرماندهان انتظامی و مرزبانی" که در ستاد فرماندهی ثلاث باباجانی برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز جامعه و مرز‌های کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستند به واسطه حضور پررنگ ماموران پلیس و مرزبانی است که اجازه هرگونه عرض اندام را از دشمنان گرفته اند.

وی با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگونه کارکنان انتظامی و مرزبانی در افزایش احساس امنیت و مبارزه با ناهنجاری ها، اظهار داشت: کارکنان انتظامی و مرزبانی با تمام قوا و با جان و دل در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت داخلی و مرز‌های کشور و استان کرمانشاه تلاش می‌کنند.

جاویدان با بیان اینکه مجموعه انتظامی و مرزبانی با بهره مندی از دانش روز دنیا، تجهیزات مدرن و تعاملات هدفمند برون سازمانی، نقش آفرینی مثبت و ارزنده‌ای در تأمین آسایش و امنیت عمومی دارند، افزود: پلیس هوشمندانه و با جلب حداکثری مشارکت اجتماعی مدافع ارزش‌های اسلامی  و حافظ آرامش مردم است.

فرمانده انتظامی استان، خدمت شایسته به مردم و جامعه را محور اقدامات پلیس و نیرو‌های مرزبانی عنوان کرد و گفت: پلیس و مرزبانان غیرتمند با برخورداری از اعتماد عمومی، متعهدانه و مسئولانه در سنگر تأمین نظم و امنیت گام برمی دارد.

روحیه انقلابی خوبی میان کارکنان مرزبانی و انتظامی وجود دارد

سردار "کیومرث سپهری" فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه امروز روحیه انقلابی خوبی میان کارکنان مرزبانی و انتظامی وجود دارد که باعث شده جهادگونه و با همه توان برای خدمت به مردم و برقراری آرامش تلاش کنند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی همانگونه که در جامعه امنیت خوبی حاکم است، مرز‌های استان کرمانشاه نیز در امنیت بالایی به سر می‌برند و همه فعالیت‌های دشمنان و گروهک‌های ضدانقلاب رصد می‌شود.

سردار سپهری در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با افراد قاچاقچی را از مهمترین ماموریت‌های مرزبانان استان کرمانشاه برشمرد و گفت: خوشبختانه امسال شاهد رشد قابل ملاحضه کشفیات بوده ایم و قاچاقچیان بیشتری نیز نسبت به سال قبل دستگیر شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار