مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۷۰۰ کیسه آرد نانوایی نوع یک در یک مرغداری در شرایطی کاملا نامناسب کشف و ضبط شده که این موضوع حکایت از آردفروشی برخی از نانوایی‌ها دارد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 26 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس قهرمان شاهی با هشدار به نانوایی‌هایی که کم فروشی یا گران‌فروشی می‌کنند، اظهار کرد: روز گذشته ۵ نانوایی متخلف در سطح شهر کرمانشاه به علت کم‌فروشی و گران‌فروشی پلمب شدند و بر درب آن بنر تخلف نصب شد.

وی ادامه داد: بازرسی‌ها از طریق نهاد‌های مختلف وجود دارد فرمانداری، اداره کل غله بازرگانی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی روزانه فعالیت نانوایی را بررسی تخلفات را گزارش و برخورد تعزیرات نیز بدون اغماض و قاطع اعمال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: چنانچه واحد‌های نانوایی تخلف خود را تکرار، کم فروشی، گران‌فروشی یا فروش آرد، تعطیلی خودسرانه داشته باشند. تنها با جزای نقدی مجازات نمی‌شوند؛ علاوه بر تعطیلی واحد و کسر سهمیه بنر تخلف نیز بر سردرب واحد صنفی نصب خواهد شد.

وی از مردم خواست تخلفات نانوایی‌ها را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند و افزود: روز گذشته بیش از ۷۰۰ کیسه آرد نانوایی نوع یک در یک مرغداری در شرایطی کاملا نامناسب کشف و ضبط شده که این موضوع حکایت از آردفروشی برخی از نانوایی‌ها دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار