مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: بیش از ۶۵۰ واحد تولیدی و خدماتی با یک‌هزار و ۱۵۰ فرآورده داری پروانه استاندارد در استان، تحت پوشش این اداره کل است.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 26 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان دستگاه حاکمیت نظارتی در حوزه سلامت ایمنی جامعه فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه استاندارد به عنوان حق‌الناس در زندگی روزمره مردم نقش اساسی دارد، گفت: سازمان ملی استاندارد هم داری شرح وظایف متفاوتی است که به عنوان دستگاه بین‌بخشی در حوزه تولید، صنعت و خدمات و همچنین صادرات و واردات فعالیت دارد و پاسخگو است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر یک‌هزار کالا و خدمت از صنایع مختلف در سطح کل کشور مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

وی تصریح کرد: در استان بالغ بر ۶۵۰ واحد تولیدی و خدماتی با یک‌هزار و ۱۵۰ فرآورده داری پروانه استاندارد تحت پوشش این اداره کل است.

نیازی ضریب نفوذ استاندارد در بحث فرآورده‌های تحت پوشش را تقریبا ۱۰۰درصد عنوان کرد و افزود: تمام واحد‌هایی که فعالیت فرآورده‌های مشمول را دارند، الزامات استاندارد آن‌ها توسط بازرسان با دو بار حداقل نمونه‌برداری و نتایج آزمون فرآورده رصد می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار