تابناک کرمانشاه گزارش رمی دهد:
نشست مجمع خیرین کشور با حضور استاندار کرمانشاه جهت توافق برای تاسیس مجمع استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 25 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نشست مجمع خیرین کشور روز چهارشنبه با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه، علیرضا مهرتاش، معاون توسعه مدیریت و منابع استانی استانداری، فرحناز محمدی، مدیرکل بهزیستی استان و رئیس و اعضای مجمع برگزار شد.

در این نشست بر مطالبه و پیگیری برای تشکیل مجمع خیرین استانی در کرمانشاه تاکید و مقرر شد که مقدمات تاسیس این مجمع با حضور خیرین و نهاد‌های مردمی استان فراهم و به زودی با حضور اعضای مجمع خیرین کشور در استان آغاز بکار کند.

در پایان جلسه استاندار کرمانشاه از حضور اعضای مجمع خیرین کشور در مراسم گلریزان تامین جهیزیه و مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.


وی اظهار کرد:مشکل بسیاری از استان‌ها از جمله کرمانشاه این است که شاهد تکثر مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری است که پشتوانه قوی و هم افزایی لازم را ندارند و زیر یک چتر واحد و مناسب فعالیت نمی‌کنند، اما تاسیس مجمع خیران در استان می‌تواند در نظم بخشی، انسجام و ایجاد یک تشکل قانونمند و توانا هدایتگری این عرصه را برعهده بگیرد.
گفتنی است مجمع خیرین کشوری ماموریت‌های مهمی در بخش‌های عمران، مسکن، اجتماعی و... داشته و توان و ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه‌های مدرسه سازی، سلامت، معلولیت ها، آسیب‌های اجتماعی و... دارد که با توجه به حمایت‌های مالی ویژه از سوی خیرین بزرگ و پتانسیل اعضا، تشکیل آن در استان کرمانشاه آورده‌ها و برکات قابل توجهی به همراه خواهد داشت.

مشکل بسیاری از استان‌ها از جمله کرمانشاه این است که شاهد تکثر مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری است که پشتوانه قوی و هم افزایی لازم را ندارند و زیر یک چتر واحد و مناسب فعالیت نمی‌کنند، اما تاسیس مجمع خیران در استان می‌تواند در نظم بخشی، انسجام و ایجاد یک تشکل قانونمند و توانا هدایتگری این عرصه را برعهده بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار