استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: تمام مباحث و ابعاد توسعه‌ای استان در جلسات و پیگیری‌ها در نظر گرفته‌ شده و امیدواریم در نتیجه سفر رییس‌ جمهور به کرمانشاه شاهد تحولات مثبتی در استان باشیم.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸ 24 May 2022

به ‌گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم با اشاره به جلسات و دیدارهای فشرده خود، معاونان استاندار و مدیران کل استان با مسئولان کشوری اظهار کرد: جلسات پرباری با معاون اجرایی رییس‌جمهور و مسئول پیگیری سفرهای استانی، معاونان وزرا و مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور داشته‌ایم.

وی افزود: در این جلسات فشرده پیرامون طرح‌های پیشنهادی استان برای تصویب در سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان کرمانشاه بحث و تبادل نظر کرده ایم.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه این جلسات مثبت و رضایتبخش بوده‌ است و پس‌ از تأیید نهایی مصوبات، اطلاعات لازم را درباره آن‌ها در اختیار مردم شریف کرمانشاه قرار خواهیم داد.

امیری‌مقدم به تلاش‌ها و پیگیری‌های چند ماهه برای بهره‌گیری مناسب از سفر استانی هیات دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات کارشناسی خوبی که از زمان طرح موضوع سفر استانی هیات دولت به کرمانشاه انجام داده ایم، تمام نیازمندی‌ها و ابعاد مختلف توسعه استان در طرح‌های پیشنهادی به تهران دیده ‌شده و موضوعات حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی، دامداری و … به‌ درستی در نظر گرفته شده‌ است.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: که سفر رییس‌جمهور و اعضای کابینه به استان کرمانشاه پربرکت و پرثمر باشد و در نتیجه این سفر شاهد تحولات مثبتی در استان باشیم.

گفتنی است رییس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی به استان‌های مختلف کشور، قرار است به‌زودی به کرمانشاه سفر کند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار