شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه:
شهردار منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه سازه بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه تاییدیه استاندارد، آتشنشانی و آیین‌نامه ۲۸۰۰ ضدزلزله ندارد، گفت: بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه از نظر شهرداری ایمنی نیست و باید برای پایان‌کار آن با وجود تخلفات متعدد اقدام شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 23 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سجاد یزدانی اظهار داشت: برخلاف گفته‌های مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، که شهرداری در ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه (س) همکاری لازم را انجام نداده، تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در ساخت درمانگاه بیمارستان همکاری کرده‌ایم.

وی افزود: شهرداری کرمانشاه باوجود اینکه ساختمان فعلی بیمارستان حضرت معصومه (س) مدیریت درمان تامین اجتماعی که سال‌ها است مورد استفاده عمومی قرار گرفته برای پایان‌کار اقدام نکرده همکاری لازم را برای ساخت درمانگاه تخصصی انجام داده است.

شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه بنای این ساختمان پایان‌کار شهرداری را ندارد از نظر ایمنی آتشنشانی، استاندارد و تاییدیه آیین نامه طراحی ساختمان در برابر زلزله مورد تایید شهرداری نیست و باید مدارک این حوزه‌ها به شهرداری تحویل شود.

یزدانی با اشاره به چشم‌پوشی شهرداری کرمانشاه نسبت به تخلفات متعدد در بیمارستان حضرت معصومه (س) در خصوص جانمایی در ورودی بیمارستان و استفاده از فضای سبز به عنوان ورودی اصلی بیمارستان، گفت: از این تخلفات مجموعه درمانی حضرت معصومه (س) در راستای رفاه حال شهروندان چشم پوشی شده است.

مهندس یزدانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه از نظر قانونی نباید برای مجموعه‌ای که پایان‌کار بنای فعلی را نگرفته پروانه ساخت دیگری صادر کرد، اما با توجه به نیاز برای ساخت درمانگاه شهرداری همکاری لازم جهت صدور پروانه را انجام داده است.

وی ادامه داد: با وجود همکاری شهرداری و تخفیف ۵۰درصدی (۱.۵ میلیارد تومانی) در صدور پروانه، متاسفانه مجموعه مدیریت درمان همکاری برای صدور پروانه انجام نداده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار