معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریور ماه سال ۱۴۰۰ فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱، مهلت دارند خود را جهت اعزام به خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 23 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی  یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می‌شوند براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام، ۶ ماه مهلت معرفی دارند.

وی افزود: مشمولان باید قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

همتی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: متقاضیان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار