مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری:
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: توجه به زنان، رشد و بالندگی بیش از پیش جامعه را به دنبال دارد زیرا این بخش مهم از جامعه با توانمندی‌هایی که دارند تاثیرگذار در روند توسعه و شکوفایی کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ 23 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ زهره رستمی با حضور در بیمارستان تخصصی زنان و زایمان معتضدی از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و در جریان آخرین اقدامات و برنامه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به زنان قرار گرفت.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در حاشیه این بازدید و در دیدار با مدیریت و دست اندارکاران بیمارستان معتضدی اظهار داشت: توجه به زنان به عنوان پایه و ستون اصلی خانواده بسیار حائز اهمیت است و زنان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند نقش ویژه‌ای در توسعه و شکوفایی جامعه دارند.

وی با اشاره به درنظر گرفتن تسهیلات و شرایط مناسب برای کمک به افزایش جمعیت تصریح کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم با نگاه ویژه‌ای که برای توسعه کشور دارد برنامه‌های خوبی از لحاظ تسهیلات و امکانات برای کمک به افزایش جمعیت به خانواده‌ها در نظر گرفته است.

رستمی بیان کرد: اختصاص تسهیلات مناسب به مادران بویژه در دوران بارداری و شیردهی از مهم‌ترین بند‌های سیاست‌های ابلاغی جمعیت است لذا لازم است در این خصوص برنامه ریزی توسط نهاد‌های مرتبط بعمل آید.

دکتر رجعتی رییس بیمارستان معتضدی نیز در این مراسم گفت: بیمارستان معتضدی از جمله مراکز درمانی با قدمت استان است که تمامی خدمات بروز تخصصی، تشخیصی و درمانی را به مراجعین ارائه می‌نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار