معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۶ تن از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه که با درگیری، تخریب و ایجاد راهبندان موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 22 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی در خیابان چهل متری مطهری، ماموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اراذل و اوباش با در دست داشتن شمشیر، قمه و چوب ضمن عربده کشی باهم درگیر و علاوه بر راهبندان موجب ترس و وحشت مردم و اخلال در نظم عمومی شده اند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: اشرار قمه به دست در ادامه اقدامات مجرمانه خود شیشه‌های چند نمایشگاه خودرو و یک دستگاه پراید را نیز تخریب و قصد آسیب وارد کردن به خودرو‌ها و مغازه‌های دیگر را نیز داشتند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: ماموران انتظامی با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی با اقتدار ۶ تن از عاملان اصلی این درگیری که هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شد را دستگیر و خلع سلاح کردند.

وی با اشاره به جمع آوری تعدادی شمشیر، قمه و چوب از اراذل و اوباش، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ آمویی در پایان از قاطعیت برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی و اشراری خبر داد که اقدام به رفتار‌های هنجارشکنانه و ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار