استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای مهیا کردن بسترهای سرمایه گذاری در استان، از اعلام آمادگی یک هلدینگ ترکیه ای برای سرمایه گذاری در بخش های عمرانی و اقتصادی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 19 May 2022


به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه استاندار کرمانشاه در نشست با آقای کویوم‌ جو مدیر یک هلدینگ سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی، گردشگری و عمرانی از کشور ترکیه عنوان کرد: از همان ابتدای ورود به استان کرمانشاه، بر اشتغال زایی به عنوان اولویت اول کاری تاکید ویژه‌ای شد.

بهمن امیری مقدم گفت: با تلاش‌هایی که در این ۴ ماهه انجام شده، بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری خارجی در کرمانشاه فراهم شده و شاهد حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان هستیم.

وی افزود: در همین راستا طی این مدت تلاش شد که با فعال کردن تمامی ظرفیت‌ها و پتاسیل‌های موجود، گام‌های اساسی برای اشتغال زایی در استان برداشته شود.

امیری مقدم عنوان کرد: طی این مدت چهار ماهه، نشست های کاری متعددی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار کرده ایم و ظرفیت‌ها و بسترهای سرمایه‌گذاری را در این نشست ها به شکل مناسبی تشریح کرده‌ایم.

استاندار کرمانشاه افزود: امروز هم میزبان یک سرمایه خارجی از کشور ترکیه بودیم که در این دیدار طرح‌های مهم استان از جمله پتروپالایش، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی، شهربازی، بیمارستان و تله کابین، آزادراه کربلا معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به توانمندی‌های این سرمایه‌گذار تلاش می کنیم هر چه سریعتر وارد مرحله امضای تفاهم نامه برای اجرای پروژه شویم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار