نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، خطاب به مدیران استان گفت: کار‌ها را به مردم اعلام کنید و تبیین موفقیت‌های دولت را به صورت گسترده انجام دهید، زیرا مردم بالاترین سرمایه هستند و اطلاع رسانی اقدامات باعث دلگرمی آن‌ها می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 19 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در دیدار مدیرکل و مسوولان اداره کل راه و شهرسازی استان، بر ضرورت اطلاع رسانی و تبیین کار‌های انجام شده به مردم تأکید کرد.

وی اظهار داشت: اصلی‌ترین برنامه دولت زدودن بیکاری و ایجاد اشتغال است، از طرفی واقفیم گمرکات کرمانشاه باسابقه‌ترین گمرک است، اما جای تأسف دارد که این قدمت و سرمایه مغفول مانده است، باید گمرک استان در رفع بیکاری جوانان فعال‌تر باشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فرصت خوبی است تا اشتغال زایی شود، ضمن این که باید امنیت مردم کاملا حفظ شود.

وی همچنین تاکید کرد که از طریق مرز‌های کرمانشاه اشتغال زایی باید ایجاد شود، زیرا رونق اقتصادی برای استان با برنامه اربعین خوب می‌شود.

آیت الله علما با انتقاد از وضعیت بیکاری کرمانشاه اظهار داشت: حق مردم استان فقر نیست، فرهنگ کار در استان باید بهتر شود، باید جوانان شرایط کار را بدست آورند، خیلی مایه تأسف است که زمین‌های استان توسط دیگران کشت و کار شود.

وی یادآور شد: ما باید استان و کشورمان را بسازیم، لذا باید از هر جهت مستقل شویم تا کارهایمان اساسی پیش برود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۲ مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار