معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: شهروندان افزایش قیمت‌های خودسرانه را از طریق ١٢۴ به سازمان صمت اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 19 May 2022

احسان باقرخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص افزایش قیمت‌های بی‌رویه و خارج از دستورالعمل برخی کالا‌ها در سطح بازار، اظهار کرد: با توجه به اعلام دولت، تغییرات قیمت در سه الی چهار قلم کالای اساسی بوجود آمده و ابلاغ شده است.

وی افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان قیمت رسمی این کالا‌ها را اعلام کرده و در مورد سایر کالا‌ها چنانچه بدون هماهنگی با سازمان حمایت افزایش قیمتی ایجاد شود، از دید سازمان صنعت، معدن، تجارت خلاف قانون است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه ادامه داد: هرگونه تغییر قیمت باید بعد از هماهنگی با سازمان حمایت که نماینده اش در سازمان صنعت، معدن، تجارت حوزه معاونت بازرسی است، صورت گیرد.

وی گفت: بعد از اینکه در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی به تاییدِ کمیسیون رسید این قیمت باید در بخش‌های مختلف اعلام و ابلاغ شود.

باقرخانی تاکید کرد: شهروندان در صورتی که هرگونه افزایش قیمت خودسرانه و خارج از دستورالعمل مشاهده کردند می‌توانند به صورت حضوری و یا از طریق ۱۲۴ به سازمان ما اطلاع دهند و در اسرع وقت بررسی و رسیدگی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار