معاون توسعه و تجارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تولید مرغ روزانه بالای ۱۲۵ تُن بوده که امروز به ۵۶ تُن کاهش یافت و الان قیمت آن نزدیک به ۱۵ هزار تومان هم از نرخ مصوب پایین آمده است.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 16 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمدرضا عباسی معاون توسعه و تجارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در توضیح نظارت سازمان در بحث اصلاح فرآیند هدفمندی یارانه‌ها و توزیع اقلام ضروری در بازار، اظهار کرد: بحث هدفمندی برای چهار قلم تخم‌مرغ، مرغ، شیر و روغن اعمال شده و سایر کالا‌ها افزایش قیمتی نداشته است.

وی ادامه داد: گوشت قرمز تغییر قیمتی نداشته است، ۲۰ ماشین در سطح شهر به قیمت هر کیلو ۱۰۰ هزار تومان گوشت منجمد توزیع می‌کند.

معاون توسعه و تجارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با همکاری اتحادیه‌ها برنامه‌ریزی شده روزی ۲۰۰ گوسفند و ۴۰ گوساله در کشتارگاه‌ها ذبح و در سطح قصابی‌ها توزیع می‌شود که خوشبختانه امروز ۵۰ تُن گوشت گوساله و ۳۰ تُن گوشت گوسفند ذبح شد.

وی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی امروز صبح (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه) با حضور در میدان دام استان بر خرید و فروش دام زنده بازرسی و نظارت کردند و قیمت گوسفند زنده را ۷۵ هزار تومان و گوساله زنده را ۷۰ هزار تومان تعیین کردند.

وی آخرین قیمت تعیین شده برای گوشت مخلوط گوسفند را ۱۶۵ هزار، گوساله را ۱۵۰ هزار تومان و نرمه گوساله را ۱۸۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در حد پنج درصد قیمت گوشت قرمز با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های ذرت، افزایش یافته است.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر کمبود مرغی در سطح استان نداریم، اظهار کرد: تولید مرغ روزانه بالای ۱۲۵ تُن بوده که امروز به ۵۶ تُن کاهش یافت و الان قیمت آن نزدیک به ۱۵ هزار تومان هم از نرخ مصوب پایین آمده، البته قیمت‌ها همچنان بنا بر عرضه و تقاضا رو به کاهش است.

این مسؤول در خصوص فعالیت نانوایی‌ها، تصریح کرد: یک‌هزار و ۱۰۰ نانوایی در سطح شهرستان کرمانشاه داریم که تعدادی از آرد یارانه نوع یک و تعدادی از یارانه نوع ۲ استفاده می‌کنند.

وی گفت: ساعت کاری نانوایی‌ها از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ است و تا پایان سال هم افزایش قیمت نان نخواهیم داشت در غیر این صورت مردم اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار