مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کشف و ضبط ۳۰۰ کیلوگرم انواع سوسیس نامرغوب و دارای بافت غیرمجاز و همچنین ۱۰۰ کیلوگرم همبرگر گوشتی فاسد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ 15 May 2022

دکتر شهریار مستوفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اکیپ بازرسان و کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در طی بازرسی از یک واحد تولیدی فرآورده های گوشتی موفق به کشف و ضبط ۳۰۰ کیلوگرم انواع سوسیس نامرغوب و دارای بافت غیرمجاز و همچنین ۱۰۰ کیلوگرم همبرگر گوشتی فاسد شدند که بلافاصله نسبت به معدوم سازی آنها اقدام و پرونده واحد جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع گردید.

وی افزود:از همه شهروندان محترم تقاضا دارم با توجه به شروع فصل گرما؛ از خرید و نگهداری انواع فرآورده های گوشتی از قبیل سوسیس، کالباس، همبرگر و کباب لقمه خارج از محیط یخچال ( دمای خارج از ۱ تا ۵ درجه سانتی گراد) خودداری نمایند،از مصرف انواع فرآورده های گوشتی که پوشش آنها چروک خورده می باشد، خودداری نمایند.

مستوفی تصریح کرد:از مصرف انواع سوسیس و کالباس که رنگ آنها از صورتی به تیرگی متمایل می باشد، پرهیز کنند،از خرید و مصرف انواع برگر و کباب لقمه که از حالت منجمد خارج شده است خودداری کنند.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه در پایان گفت:قبل از خرید انواع فرآورده های گوشتی ابتدا به شرایط نگهداری، تاریخ تولید و انقضاء پروانه های بهداشتی ساخت و همچنین شکل و رنگ بافت آن توجه فرمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار