رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از نظارت و بازرسی بر نانوایی ها سطح شهر و برخورد با ۴۵ نانوایی متخلف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 15 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه پرویز توسلی زاده در این رابطه اظهارکرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی ارز ترجیحی و به تبع آن گرانی آرد، یکی از موضوعات پیشگیرانه، جلوگیری از خروج آرد از کشور و مبارزه با قاچاق آن است.

وی با تاکید براینکه در این رابطه باید بین مردم اعتمادسازی صورت گیرد، گفت: به همین منظور به معاونت پیشگیری دادگستری مأموریت داده شد با هماهنگی نهاد‌های مربوطه بازرسی‌های دوره‌ای را در دستورکار خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در این راستا مقرر شد ادارات و دستگاه‌های ذیربط، به ویژه اداره غله استان تمامی اقدامات و راهکار‌های لازم را برای پیشگیری از قاچاق آرد انجام دهند و با بررسی‌های میدانی بر نحوه چگونگی مصرف آرد نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۲۰ اکیپ بازرسی به صورت شبانه روزی کار نظارت بر فعالیت خبازی‌ها را انجام می‌دهند، گفت: در طول هفته گذشته بازرسی‌های مختلفی از واحد‌های خبازی سطح شهر انجام شد که در پی آن تعداد ۴۵ واحد خبازی تعطیلی خودسرانه و عدم رعایت ساعات کاری داشتند که با آن‌ها برخورد لازم صورت گرفت.

توسلی زاده یادآور شد: از دیگر نکات مورد نظر پیشگیری از قاچاق آرد است که با نظارت دقیق و مستمر، خوشبختانه این موضوع مورد رصد قرار گرفت و ضمن صیانت از بیت المال، اجازه سوء استفاده احتمالی داده نشد.

رئیس کل دادگستری تأکید کرد: در همین راستا و حفظ انسجام بازار این بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت و با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار