استاندار کرمانشاه در احکام جداگانه‌ای «محمد پورهاشمی» را به سمت مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی و «مصطفی موشاخانی» را به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کرمانشاه منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 15 May 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ در متن این حکم که به امضای بهمن امیری مقدم رسیده؛ خطاب به «محمد پور هاشمی» آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی منصوب می‌شوید.

در ادامه متن این حکم آمده است: شایسته است با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و بهره گیری از ظرفیت‌ها و برنامه ریزی دقیق اهداف و سیاست‌های ذل را محقق نمائید.

سازماندهی و نظم بخشی امور مربوط به مسایل امنیتی و انتظامی استان و برگزاری جلسات مشترک با سایر دستگاه‌های حاکمیتی، هدایت برنامه‌ها و امور جاری در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر با اثر بخشی و کارایی مطلوب در امور امنیتی و انتظامی و ارائه خط مشی‌های ابلاغی از سوی شورای امنیت کشور در شورای تأمین استان و نظارت بر دبیرخانه شتا و تهیه دستور کار مناسب جهت جلسات شورای تأمین استان و کمیسیون‌های زیر مجموعه از جمله تاکیدات استاندار کرمانشاه به مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه همچنین در ادامه این متن انتصاب، ابلاغ صورتجلسات، دستورالعمل ها، بخشنامه‌ها به شورای تأمین شهرستان، فرمانداری ها، نهاد‌ها و سازمان‌های ذی ربط و نظارتا بر روند اجرای صحیح آن‌ها و ارائه گزارش‌ها به مبادی ذی ربط و اعلام اولویت‌های امنیتی و انتظامی سالیانه با ملاحظه تغییر شرایط در استان و شهرستان‌های تابعه را از دیگر ماموریت‌های دفتر امور امنیتی و انتظامی اعلام کرده است.

استاندار کرمانشاه در پایان متن این حکم آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و رعایت کامل قوانین و مقررات و لحاظ نمودن سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشد.

انتصاب سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری

استاندار کرمانشاه همچنین در حکمی دیگر «مصطفی موشاخانی» را به سمت سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری منصوب کرد.

در متن این حکم که به امضای بهمن امیری مقدم رسیده؛ خطاب به «مصطفی موشاخانی» آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری منصوب می‌شوید.

در ادامه متن این حکم آمده است: برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری نشست‌های منطقه‌ای استان با استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه با رویکرد‌های اقتصادی، بازرگانی و توسعه منطقه‌ای با هماهنگی سایر واحد‌ها و دستگاه‌های ذی ربط، هدایت، هماهنگی و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به سرمایه گذاران از طریق سایر سازمان‌های ذی ربط و نظارت بر روند سرمایه گذاری خارجی با همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و سایر دستگاه‌ها از جمله ماموریت‌های دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری است.

استاندار کرمانشاه همچنین نظارت بر نحوه پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی به سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی در سطح استان در راستای قوانین و مقررات مربوط و نظارت و هماهنگی لازم در امر صدور مجوز‌های مورد نیاز سرمایه گذاران در سطح استان را از دیگر ماموریت‌های این دفتر اعلام کرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و رعایت کامل قوانین و مقررات و لحاظ نمودن سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشد.

استانداری کرمانشاه چهار معاونت و ۱۸ مدیرکل ستادی دارد و تاکنون در دولت سیزدهم هفت مدیرکل ستادی منصوب شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان دارد و تاکنون سرپرستان فرمانداری‌های پاوه، ثلاث باباجانی، صحنه، دالاهو و سرپل‌ذهاب در دولت سیزدهم منصوب شده است.

«بهمن امیری مقدم» ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ از سوی هیات وزیران به عنوان هفدهمین استاندار کرمانشاه منصوب شد و تاکنون سرپرستان پنج فرمانداری استان را منصوب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار