مدیر کل بیمه سلامت کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: ٨٠ هزار نفر از جمعیت استان که جزو دهک‌های اول تا سوم هستند تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 14 May 2022

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بیمه شدن جمعیت کثیری از افراد بیمه نشده در سطح کشور و استان، اظهار کرد: همزمان با هفته بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران طرحی را با نام "پوشش همگانی بیمه سلامت" آغاز کرده و به موجب اجرای این طرح برای قریب به ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در سراسر کشور، بیمه رایگان صادر خواهد کرد.

وی افزود: این جمعیت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری جزو دهک‌های ۱، ۲ و ۳ جامعه هستند و سازمان بیمه سلامت قرار است این‌ها را به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار دهد.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه ۸۰ هزار نفر جزو این سه دهک هستند که این افراد می‌توانند از خدمات درمانی بخش دولتی استفاده کنند و اگر برای این افراد پزشک خانواده مشخص شده باشد با مراجعه به پزشک خانواده از خدمات بخش خصوصی هم بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیمه شدگان این سه دهک با مراجعه به پزشک خانواده تنها ۶ هزار تومان بابت ویزیت پرداخت می‌کنند، یادآور شد: به این ترتیب افرادی که خود را جزو این جمعیت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری تلقی می‌کنند، در صورتی که اطلاعات شان شامل شماره تلفن همراه، نشانی منزل و .. تغییر کرده است با مراجعه به سامانه غیر حضوری "شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران" می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

قادری در پایان تاکید کرد: این افراد به صورت خودکار و سیستمی معرفی شدند و پیامک برایشان ارسال شده و هر زمان به مراکز درمانی مراجعه کنند خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار