فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه:
فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه از شناسایی قاتل مداح کرمانشاهی خبر داد و افزود: این شخص بزودی دستگیر خواهد شد و هرگونه ادعای مطرح شده در برخی مطبوعات با این عنوان که چندین نفر در قتل وی دخالت داشتند کذب است.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 30 September 2015
فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه از شناسایی قاتل مداح کرمانشاهی خبر داد و افزود: این شخص بزودی دستگیر خواهد شد و هرگونه ادعای مطرح شده در برخی مطبوعات با این عنوان که چندین نفر در قتل وی دخالت داشتند کذب است.

به گزارش تابناک کرمانشاه سردار منوچهر امان الهی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشستی خبری که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: هفته ناجا از 11 مهر ماه با شعار ((اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش)) با محوریت ارتقای ارتباط و تعامل با اقشار مختلف مردم و ارتقای آموزش همگانی آغاز خواهد شد.

وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک کارکنان نیروهای مسلح در صبح روز شنبه 11 مهرماه در محل ستاد فرماندهی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، شرکت در نماز جمعه، برگزاری همایش بزرگ طلایه داران فرهنگ ترافیک،برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه آموزش همگانی در سطح مدارس، دانشگاه ها، محلات، غبار روبی مزار شهدا و ... از برنامه های نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه درخصوص عملکرد پلیس استان کرمانشاه در شش ماهه ابتدایی سال جاری گفت : در مجموع 499 طرح با محوریت ارتقا امنیت اجتماعی انجام شده که رشد 27 درصدی اجرای طرح ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را داشته است.

سردار امان اللهی تصریح کرد: در همین مدت 31 فقره قتل در استان کرمانشاه رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: میزان کشفیات مواد مخدر نیز، یک هزار و 230 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته و در همین راستا یک هزار و 924 توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر در استان کرمانشاه دستگیر شده اند.

وی از دستگیری 89 قاچاقچی دانه درشت اسلحه خبر داد و افزود: ارزش کشفیات کالای قاچاق استان در نیمه ابتدای سال 110 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 95 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی در رابطه با جرائم سایبری در استان آماری ارائه نکرد اما گفت: 98 درصد جرایم شبکه های مجازی در شش ماه نخست سال جاری کشف شده اند، که  عمده این جرایم مربوط به برداشت های غیرمجاز، نشر اکاذیب و کلاهبرداری می باشد.

وی در ادامه با اشاره به کاهش پنج درصدی تصادفات در نیمه نخست سال عنوان کرد: آمار فوتی‌های تصادفات طی این مدت نیز 16 درصد کاهش داشته است.

سردار امان اللهی درخصوص پلمب دو هزار 761 واحد صنفی متخلف در استان کرمانشاه گفت: تخلفات این واحدهای صنفی به طور عمده در حوزه عرضه محصولات فرهنگی، توزیع مواد مخدر و قرص های روانگردان بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارائه خدمات مشاوره‌ای را از دیگر اولویت‌های کاری پلیس استان عنوان کرد و افزود: چهار هزار و 570 نفر طی شش ماهه ابتدای سال به مراکز مشاوره استان مراجعه کرده‌اند و طی این مدت به بیش از 38 هزار نفر بصورت چهره به چهره در این مراکز آموزش داده شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار