مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از حمایت و توجه ویژه به ورزش بانوان در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تنها ورزشگاه اختصاصی بانوان در کشور در استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 02 March 2022

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از ورزش بانوان اظهار کرد: بر اساس توانمندی بانوان در عرصه ورزش، از آن‌ها حمایت می‌شود و در بحث‌های حمایتی بین آقایان و بانوان تفاوقی قائل نیستیم، همچنین در ورزش‌های همگانی، قهرمانی، استفاده از اماکن ورزشی، مراسم تقدیر و تجلیل نیز یکسان برخورد می‌شود.

وی افزود: ورزشکاران بر اساس ظرفیت و توانایی‌هایی که دارند همیشه مورد حمایت اداره کل هستند و بار‌ها به هیئت‌های ورزشی تاکید شده هیچ تفاوتی در تخصیص اعتبارات بین رشته‌های ورزشی و ورزشکاران وجود ندارد، خوشبختانه ورزش بانوان استان کرمانشاه در وضعیت مناسبی است و قهرمانان به نامی در این عرصه دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: در ورزش همگانی هم مشارکت خانم‌ها خیلی بهتر و بیشتر از آقایان بوده و ظرفیت‌های ورزشی استان از قبیل سالن‌های ورزشی در اختیار بانوان قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به دریافت چندین مدال بین المللی آسیایی توسط بانوان ورزشکار کرمانشاهی، خاطر نشان کرد: این موضوع بیانگر این است که استان کرمانشاه در ورزش بانوان موفق بوده و می‌توان به دریافت اولین مدال آسیایی استان کرمانشاه توسط خانم خشنودی کیا در رشته تیر و کمان اشاره کرد که در تاریخ ورزش استان بی سابقه بوده، در رشته‌های دیگر هم به همین ترتیب بوده و خانم‌های ورزشکار استان مدال‌های ارزشمندی کسب کردند که نشان می‌دهد ورزش بانوان در استان پویا است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: تغییراتی در سطح مدیریت ورزش بانوان استان انجام شده تا جدی‌تر در این عرصه پیش برویم، همچنین تنها ورزشگاه اختصاصی بانوان در کشور در استان کرمانشاه وجود دارد، مجموعه ورزشی کوثر امکانات بسیار مناسبی از قبیل استخر، سالن‌های روباز ورزشی، سالن‌های ورزشی، دیوار‌های سنگنوردی، اماکن اقامتی، پیست دو میدانی، سالن‌های رزمی، سالن‌های چند منظوره دارد و از بانوان دعوت می‌کنیم برای ورزش به این مکان مراجعه و از امکانات مجموعه به صورت کامل استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار