ملی‌پوش دوومیدانی در گفتگو با تابناک:
ملی‌پوش دوومیدانی گفت: یکی از دلایل اصلی مهاجرت تغییر تابعیت و کناره گیری ورزشکاران از ورزش مشکلات مالی است.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 25 January 2022

حسین کیهانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به شرایط اقتصادی کنونی با وجود این که طبق مصوبه دولت افرادی که مدال قهرمانی کسب می‌کنند در ارگان‌های دولتی استخدام و مشغول به کار می‌شوند، من نیز در اداره تربیت بدنی شهر خود مشغول به کارم، اما با حقوق ماهی ۴ میلیون و شرتیط اقتصادی اکنون نمی‌توان زندگی را گذراند.

وی افزود: بسیار فکرم درگیر المپیک پاریس است و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در المپیک پاریس نتیجه‌ی خوبی بگیرم.

قهرمان دوومیدانی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی مهاجرت و تغییر تابعیت ورزشکاران مشکلات مالی است و من به شخصه با مهاجرت مخالفم، اما با روش و سیاست مسئولین ورزشی نیز نمی‌توان کنار آمد، چون یک ورزشکار حرفه‌ای نیاز به حمایت دارد و در صورت عدم حمایت سرد می‌شود و به ناچار به کشور دیگر پناهنده شود و یا از ورزش کناره گیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌ها و اماکن ورزشی هفته‌ای دو تا سه جلسه در اماکن خلوت مانند پارک تمرین می‌کنم تا از شرایط آرمانی دور نشوم. خداراشکر با وجود اینکه مدت زیادی است که از مسابقات دور هستم، اما شرایط بدی ندارم.

کیهانی در خصوص انتخاب صیامی به عنوان رییس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: شک ندارم صیامی می‌تواند دومیدانی را به سر منزل مقصود برساند. او چهار سال در فدراسیون به عنوان دبیر فعالیت کرده است و این تجربه می‌تواند کمک زیادی به او برای ارتقای جایگاه دوومیدانی کند.

وی بیان کرد: امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود، امیدواریم با ارائه مدارک و مستندات قوی این محرومیت را کاهش دهم. از مسئولانی که پیگیر وضعیت من و کاهش محرومیتم هستند تشکر می‌کنم امیدوام بتوان این زحمات را جبران کنم. خیلی امید دارم که برگردم و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار