فرماندار کنگاور در گفتگو با تابناک:
فرماندار کنگاور از زرد شدن وضعیت کرونایی این شهرستان خبر داد و گفت: برای مقابله با کرونا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی الزامی است، همچنین افرادی که واکسیناسیون نوبت سومشان را انجام داده اند، از مصونیت بیشتری در مقابل این سویه برخوردارند.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 24 January 2022

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در شهرستان کنگاور تعداد ۱۶ هزار و ۳۷۹ دوز سوم واکسن کرونا تزریق شده است که حدود ۲۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال را شامل می‌شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به زرد شدن وضعیت شهرستان از افرادی که هنوز واکسن دریافت نکرده اند و یا دوز سوم برای آن‌ها تزریق نشده تقاضا می‌کنیم هرچه سریعتر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

الماسی تصریح کرد:افرادی که واکسیناسیون نوبت سومشان را انجام داده اند، از مصونیت بیشتری در مقابل این سویه برخوردارند و به بیماری خفیف تری مبتلا می‌شوند، زیرا هیچ واکسنی صددرصد برروی اومیکرون موثر نیست.

فرماندار کنگاور افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین مردم کمرنگ شده، اما با توجه به اوج گیری سویه اومیکرن و افزایش تعداد مبتلایان لازم است مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت به خرج دهند، در نتیجه همه باید زدن ماسک، شستشوی دست و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.  

وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها در مدارس حضوری برگزار می‌شود گفت: خوشبختانه در بین دانش آموزان موردی از بیماری مشاهده نشده، یک هزار و ۲۶ نفر از فرهنگیان شهرستان کنگاور واکسن دریافت کرده اند، امیدواریم به زودی واکسیناسیون دانش آموزان زیر ۱۲ سال نیز آغاز شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار