رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور که قصد تغییر رشته دارد باید تا قبل از ۲٠ بهمن ماه به سایت گلستان به صورت الکترونیکی مراجعه و تقاضای تغییر رشته خود را ارائه دهد.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 24 January 2022

بهمن سعیدی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بر اساس ثبت نام، داوطلبانی که بر اساس طرح بدون آزمون پذیرفته شدند تا تاریخ ۲ بهمن ماه فرصت داشتند که به سایت دانشگاه پیام نور به نشانی reg. Panew. Ac. Ir مراجعه کنند و ثبت نام اولیه انجام گیرد.

وی افزود: از ۲۶ تا ۲ بهمن ماه فرصت ثبت نام به شکل غیرحضوری است و پذیرفته شدگان می‌توانند در این فاصله زمانی ثبت نام غیرحضوری انجام دهند و مدارک را به واحد پذیرش تحویل دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: کلاس‌های پذیرفته شدگان غیرحضوری در این نیم سال آغاز می‌شود و حدود یک هزار و ۲٠٠ نفر دانسجو برای تکمیل ظرفیت بهمن پذیرفته شدند.

وی در ارتباط با بحث مهمان و جابه جایی دانشجویان، خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند به سایت گلستان مراجعه کنند و از طریق پیشخوان خود، اقدام به درخواست مهمان و انتقالی کنند.

سعیدی پور بیان کرد: تمام دانشجویان که یک ترم تحصیلی با معدل ۱۲ گذرانده اند می‌توانند تقاضای تغییر رشته دهند که تقاضای تغییر رشته تا ۲٠ بهمن ماه امکان پذیر است و بعد از آن هیچ اقدامی از سوی دانشگاه امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: اگر دانشجویی قصد تغییر رشته دارد باید تا قبل از ۲٠ بهمن ماه به سایت گلستان به صورت الکترونیکی مراجعه کند و تقاضای تغییر رشته را ارائه دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار