مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه درگفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی سامانه جدید حواله بین بانکی (ساتنا، پایا)، گفت: سقف روزانه حواله ساتنا و پایا صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 24 January 2022

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۶۵ هزار نفر نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه حساب سپرده قرض الحسنه دارند، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از وام‌های قرض الحسنه این صندوق از محل سپرده‌های خیران تامین و در اختیار خانوار‌های تحت حمایت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مشتریان و سپرده گذاران صندوق به راحتی از طریق نسخه اینترنت بانک و موبایل بانک می‌توانند سپرده خود را از صندوق خارج و یا اضافه کنند، افزود: همچنین نسخه اینترنت بانک و موبایل بانک امکاناتی از قبیل افتتاح حساب، گردش حساب، اعلام مفقودی کارت، انتقال اینترنتی وجوه (کارت به کارت، ساتنا، پایا)، دریافت صورت حساب و... در اختیار مشتریان صندوق قرار می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه جدید حواله بین بانکی (ساتنا، پایا)، تصریح کرد: هم اکنون سقف حواله ساتنا و پایا بین بانکی برای هر مشتری در یک روز به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است

وی در پایان تاکید کرد: سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای عموم مردم و خیران آزاد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار