مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، محدودیت در فعالیت بر جایگاه‌های سی‌ان‌جی و صنایع عمده همچون نیروگاه، پتروشیمی و سیمان اعمال شده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 24 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سیروس شهبازی امروز در خصوص قطعی گاز در برخی از جایگاه‌های CNG در استان، اظهار داشت: با توجه به برودت هوا میانگین مصرف روزانه گاز در استان به ۱۴ میلیون مترمکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته؛ حدود ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد، البته قطعی گاز نداشته‌ایم مگر به‌صورت موردی به علت یخ زدگی رگلاتور یا کنتور بوده است که آن‌هم به‌سرعت با حضور همکاران رفع شده است.

وی با بیان اینکه مصرف گاز خانگی به دلیل سرمای شدید الان بالا است، ادامه داد: افزایش مصرف گاز در روزهای اخیر؛  سبب شد که راهکارهای را برای جلوگیری از افت فشار و قطع گاز مشترکان به ویژه بخش خانگی در دستور کار قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: در همین راستا به منظور جلوگیری از قطعی گاز بخش خانگی محدودیت‌هایی در صنایع عمده و جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان اعمال شده است.

وی افزود: گاز ۳۰ درصد از جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان قطع شده، البته این محدودیت‌ها برای صنایع عمده همچون نیروگاه، پتروشیمی و سیمان هم اعمال شده است.

شهبازی با اشاره به وجود ۶۵۰ هزار مشترک مصرف کننده گاز طبیعی در استان، گفت: تلاش مجموعه این شرکت خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان در بخش‌های مختلف است که در این راستا از مشترکان به خصوص بخش خانگی تقاضا داریم نسبت به رعایت مصرف بهینه و همچنین رعایت الگوی مصرف ( ۱۸ الی۲۱ درجه سانتی‌گراد) با کم کردن یک درجه دمای سیستم گرمایشی ما را همراهی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار