سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان جمهوری اسلامی ایران و دبیر هیئت جودو استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان جمهوری اسلامی ایران و دبیر هئیت جودو استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر وضعیت جودو کرمانشاه روبه بهبود پیش می رود، جودو در سال های گذشته با افت مواجه شد، اما در حال حاضر روبه رشد است.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 23 January 2022

ایوب رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سال ۱۳۷۹ به عضویت ثابت تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران در وزن ۹٠ کیلوگرم درآمدم و در سال ۱۳۸٠ که مصادف بود با ۲٠٠۱ میلادی در مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز کسب کردم، همچنین در سال ۲٠٠۲ در سوریه نیز مدال برنز دریافت نمودم،در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا و در سال ۲٠٠۳ در مسابقات جهانی در لهستان به عنوان کاپیتان تیم ملی مدال برنز را دریافت و در سال ۲٠٠۴ مدال نقره جهانی در رشته کشتی در ازبکستان را کسب کردم.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت جودو کرمانشاه با ریاست حسین امیری روبه بهبود پیش می رود، جودو در سال های گذشته با افت مواجه شد، اما در حال حاضر روبه رشد است.

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان جمهوری اسلامی ایران و دبیر هیئت جودو استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم جودو کرمانشاه به روزهای خوب خود بازگردد و تعلیق جودو کشور برداشته شود و ورزشکاران به زودی بتوانند در رده ملی مبارزات خوبی را ارائه دهند و باعث افتخار آفرینی باشند.

وی خاطرنشان کرد: کار مربی گری را به صورت رسمی از سال ۲٠٠۷ در سِمت سرپرست وارد تیم ملی بزرگسالان شدم و بعد آسیب دیدگی کمرم و حضور کمرنگ در اردو ها و گذرندان دوره نقاهت، سرپرست تیم ملی شدم و در سال ۲٠٠۹ برای مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان به عنوان مربی تیم ملی معرفی شدم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار