مسؤول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه:
مسؤول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه، از آزادی ۲ بانوی معسر در روز میلاد حضرت فاطمه (س) در طرح نذر امام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 22 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، راضیه عظیمی اظهار داشت: طرح نذر امام با همت مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت در سراسر کشور با محوریت آزادی بانوان معسر از زندان به نیابت از امام مهربانی‌ها توسط خادمیاران رضوی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه در مرحله اول این طرح موفق به آزادی اولین بانوی معسر با بدهی ۸۵ میلیون تومان به همت خادمیاران رضوی و خیرین استان شد.

مسؤول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه ضمن اشاره به انعقاد قرداد با ستاد دیه جهت آزادی بانوان معسر، افزود: با عنایت حضرت رضا (ع) در مرحله‌ی دوم این طرح بنا داریم به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا (س) ۲بانوی معسر که به دلیل بدهی از اوضاع بداقتصادی و ورشکستگی شرایط شیوع بیماری کرونا در زندان بسر می‌برند را آزاد کنیم.

وی مجموع مبلغ بدهی را ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد که نیمی از این مبلغ به همت خادمیاران رضوی با مشارکت بسیج حقوقدانان استان و نیم دیگر توسط ستاد دیه استان پرداخت خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار