رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: در روز‌هایی که با بارش برف و باران مواجه هستیم رانندگان ضمن ارائه خدمات شایسته به مسافران باید تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 22 January 2022

لزوم ارائه خدمات شایسته به مسافران در روز‌های سرد زمستان

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه برای روز‌های سخت و سرد زمستانی و بارش برف و باران آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به تقویت گشت‌های سازمان در این ایام، افزود: این گشت‌ها بر حضور تاکسی‌ها در ایستگاه‌های پرتردد مسافران نظارت می‌کنند و بازرسان سازمان نیز با همکاری پلیس راهور با تاکسی‌هایی که به هر دلیل غیر موجهی از سوار کردن مسافران امتناع می‌کنند و یا مسافران را به صورت دربست سوار می‌کنند برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه ادامه داد: در روز‌های بارانی که تجمع مسافر زیاد است این شرایط در نظر گرفته شده چرا که در مواقع بارش باران به علت کندی تردد جا به جایی مسافران با تاخیر انجام می‌شود و این مساله باعث تراکم و تجمیع مسافران می‌شود، به این ترتیب سوار کردن مسافر به صورت دربست متوقف شده است.

شهبازی تاکید کرد: اگر سوار کردن مسافر در این ایام به صورت دربست برای سازمان محرز شود و یا شهروندان اطلاع دهند، با متخلفان برخورد می‌شود.

وی گفت: در اطلاعیه اعلام شده از سوی سازمان به رانندگان تاکسی‌ها یکی از توصیه‌های سازمان راجع به موارد ایمنی است و اعلام کردیم ضمن ارائه خدمات شایسته به شهروندان در راستای حفظ ایمنی و امنیت رانندگان و مسافران حتما تجهیزات ایمنی همراه خود داشته باشند.

شهبازی تاکید کرد: اتوبوس‌ها نیز در این ایام در تمامی خطوطی که از پیش تعیین شده، فعالیت دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار