رئیس هئیت قایقرانی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس هئیت قایقرانی استان کرمانشاه گفت: نبود امکانات و زیرساخت‌های مناسب از مشکلات اساسی هیئت قایقرانی استان کرمانشاه است، این ورزش برای پیشرفت به حمایت مسئولین استان و بخش خصوصی نیازمند است.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 22 January 2022

ناجی پیمان ضیایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پس از گرفته شدن پیست قایقرانی تمرینی استان برای کار‌های پیمانکاری، هیئت قایقرانی سریعا پیست جایگزینی واقع در دریاچه سراب نیلوفر را فراهم کرد و بالاجبار برای تمرین ورزشکاران ماهیانه مبلغ زیادی را پرداخت می‌کنیم تا اجازه این تمرینات به ما داده شود.

وی افزود: در رابطه با این قضیه پیگیری‌هایی از طریق دادگستری استانداری و اداره ورزش و جوانان صورت گرفت ولی جوابی دریافت نکردیم و به ناچار قرارداد را با پیمانکار منعقد و به صورت ماهیانه مبلغ پرداخت می‌کنیم.

رئیس هئیت قایقرانی استان کرمانشاه تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا به تمامی ورزش‌ها از جمله قایقرانی لطمه وارد کرد ولی از جانب وزارت ورزش رشته قایقرانی جز رشته‌های امن معرفی شده بود و تمرینات خود را انجام دادیم، اما ضربه‌ای با تعطیلی دریاچه شهربازی استان به این ورزش وارد شر بیشتر از کرونا بود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل نشدن لایروبی و رایزنی‌های حقوقی بین پیمانکار و شهرداری‌ها دلیل بسته شدن دریاچهشهربازی بود، امیدواریم به زودی این مشکل رفع شود.

ضیایی بیان کرد: تمرینات به طور منظم انجام شده ودر هیئت قایقرانی نیز دستگاه‌های شبیه سازی و سالن بدنسازی برای تمرینات ورزشکاران ساحته شده است.

وی ادامه داد: هیئت قایقرانی از زمانی که دریاچه شهربازی خشک شده، طرح‌های متعددی را پیشنهاد و ارائه داده و ٢٧ جلسه با اداره ورزش و جوانان برگزارشد تا بتوانیم استخر بزرگی را در محوطه ورزشی ١٥خرداداحداث کنیم و مورد تایید اداره ورزش و جوانان واقع شد، مبلغی نیز برای پیمانکار و احداث این پروژه دریافت شروع به ساخت نیز و ۴۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته، ادامه کار نیز با بودجه جدید مجددا آغاز خواهد شر و اگر استخر آماده شود دو رشته اصلی می‌توانند تمرینات خود را در ان مکان انجام دهند.

رئیس هئیت قایقرانی استان کرمانشاه گفت: برای تمامی رشته‌ها کلاس‌های روانشناسی برای فرادی که به مسابقات اعزام میشود و نیاز به کمک‌های روانشناسی دارند برگزار و همچنین در هیئت مکانی مجزا برای کلاس‌های کنترل خشم و فن بیان در نظر گرفته شده است.


وی در خصوص ورزش قایقرانی یادآور شد: رشته قایقرانی رشته پرمدالی بوده ولی متاسفانه در استان شناخته شده نیست، اداره ورزش و جوانان حمایت‌های لازم را انجام خواهند داد ولی رشته‌های پر مخاطب‌تر بیشتر حمایت خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار