فرماندار ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به فعالیت مداوم نیروهای امدادی و خدمات رسان گفت: تلاش این نیروها به منظور بازگشایی راه های روستایی همچنان ادامه دارد و امید است تا صبح فردا تمامی راه های روستایی شهرستان به جز ۴ روستای صعب العبور بازگشایی شوند.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 21 January 2022

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان ثلاث باباجانی دارای 640 کیلومتر راه مواصلاتی است که گستردگی شهرستان را نشان می دهد، بارش شدید برف طی چند روز گذشته در استان کرمانشاه منجر به بار‌ش 69 سانتی متری آن در شهرستان ثلاث به طور متوسط و 120 سانتی متر در ارتفاعات و مناطق کوهستانی طی دو مرحله شد.

وی افزود: در دو روز گذشته همه راه های مواصلاتی را بازگشایی و برق و روشنایی نیز برقرار شد اما بارش روز گذشته که تاساعت ۱۲ شب تداوم داشت و کولاک شدید باعث شد همه راه ها مجددا مسدود شود.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: تمامی دستگاه ها از ساعت 23 شب گذشته تا 4 و 30 دقیقه بامداد مشغول راه گشایی بودند و اکثر راه های مواصلاتی اصلی ما بازگشایی شد.

شکری با اشاره به اینکه از بعد از ظهر امروز جمعه بازگشایی راه های روستایی را آغاز کردیم، خاطر نشان کرد: تا بحال بیش از 50 درصد راه های روستایی بازگشایی شده و در خصوص قطعی برق روستاها نیز که بیشتر تیر برق های شکسته تعمیر شدند و خوشبختانه مشکل خاصی از لحاظ خدمات از سوی دستگاه های خدمات رسان و اجرایی در شهرستان نداریم.

وی در ادامه یادآور شد: 8 اکیپ برق رسان در سطح شهرستان ثلاث باباجانی فعال است و 5 اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در محورهای روستایی مشغول بازگشایی راه های روستایی هستند، همچنین کمک هایی از طریق بالگردها و به صورت زمینی از سوی جمعیت هلال احمر، سپاه و سایر دستگاه ها برای آن  دسته از روستاهای صعب العبور ارسال شد و با یاری نیروهای امدادی هلال احمر این کمک ها فردا نیز ادامه خواهد داشت.

فرماندار ثلاث باباجانی با تاکید بر اینکه خوشبختانه مشکل گاز و سوخت نداریم، بیان کرد: نیروهای ما امشب نیز مشغول فعالیت هستند و تا هر ساعتی لازم باشد باید راه های روستایی مان بازگشایی شوند، اگرچه نیروهای ما در طول سه شبانه روز گذشته فعالیت مداوم داشتند اما با یاری خداوند و تلاش انشاالله بتوانیم تا بامداد فردا یا ساعت 10 صبح همه راه های روستایی به جز 4 روستای بسیار صعب العبور را بازگشایی کنیم و روستاهای صعب العبور نیز به مرور بازگشایی خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار